11/12/11

Θα'θελα μονάχα να μου πεις την αλήθεια. Για μια φορά στη ζωή σου. Βαρέθηκα τα ψέματα. Βαρέθηκα τις υπεκφυγές. Μου το χρωστάς στο κάτω κάτω. Λες λες λες λες και ουσιαστικά δεν λες τίποτα. enough. Δεν ελπίζω τίποτα. Δεν με σοκάρει τίποτα. Δεν με απογοητεύει τίποτα πλέον. Απλά όλα είναι αναμενόμενα. Καλώς ή κακώς έχω καταλάβει πλέον. Καλώς ή κακώς δεν περιμένω τίποτα πια. Καλώς ή κακώς το έχω αποδεχτεί. Καλώς ή κακώς εσύ δεν έχεις καταλάβει πως ακόμη και αν δεν λέω τίποτα, καταλαβαίνω ακριβώς πότε λες ψέματα και πότε αλήθεια.

Anyway. Χριστούγεννα στον ορίζοντα. Οι πιο καταπληκτικές γιορτές έρχονται σε λιγότερο από δύο εβδομάδες. Και θα είναι υπέροχες οι δυο εβδομάδες μακρυά από όλα. Δίπλα από το τζάκι μου, με μια κούπα ζεστή σοκολάτα και το πιο υπέροχο βιβλίο, που ακόμη δεν έχω βρει χρόνο να ξεκινήσω να διαβάζω. Ή εναλλακτικά. Ντυμένη με χοντρά σχετικά ρούχα, μαζί με το πιο τρελό άτομο που ξέρω να κάνουμε ό,τι πιο χαζό, πιο ανατρεπτικό, πιο ασυνήθιστο πράγμα μπορώ να φανταστώ. Μακρυά από όλους και από όλα. Ανυπομονώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

χμμ...