26/12/11

Χριστούγεννα...

Είναι αρκετά αργά, μα ταυτόχρονα και τόσο νωρίς... 
Η ημέρα των Χριστουγέννων πριν λίγα λεπτά ολοκληρώθηκε.
Η περίληψη της ημέρας και τα συμπεράσματά μου; Χμμ..δύσκολο..ας δούμε τι μπορώ να κάνω...

Όπως όλοι ξέρετε-ή και όχι- σήμερα είχα τη γιορτή μου. Ναι, όποιος δεν έχει καταλάβει για ποιο λόγο ονομάζεται .christina το συγκεκριμένο blog, νομίζω πως σήμερα του λύνεται η απορία. Με λένε Χριστίνα.
Ναι, λοιπόν, σήμερα είχα τη γιορτή μου. Και όπως θα πίστευε ο καθένας σήμερα θα έπρεπε να συνέβαιναν κοσμοϊστορικά και μοναδικά πράγματα στη ζωή μου. Λογικά, θα έπρεπε να πάω κάπου ξεχωριστά, να κάνω κάτι ξεχωριστό και μπλα...μπλα...μπλα...
Λυπάμαι που θα σας απογοητεύσω. Τίποτα ξεχωριστό, τίποτα μοναδικό, τίποτα ανεπανάληπτο. Απλά μονάχα μικρές μικρές μικρές στιγμούλες που έκαναν την ημέρα μου μοναδική.

Γέλασα, φώναξα, δάκρυσα, αγκάλιασα, συγκινήθηκα, θύμωσα, λύγισα, χάρηκα, ντράπηκα,λάτρεψα... ΕΝΙΩΣΑ!

Πώς λοιπόν να μην θεωρήσω αυτή τη μέρα ξεχωριστή; Ένα συνονθύλευμα από γεύσεις, εικόνες, μυρωδιές, πρόσωπα. Ήταν...ήταν για εμένα τόσο ξεχωριστή. Έμαθα πράγματα που φοβόμουν να ρωτήσω, κατάλαβα άλλα που δεν τολμούσα να σκεφτώ, πήρα αποφάσεις για καταστάσεις που δεν μπορούσα να αντιμετωπίσω, και πάνω από όλα, έφτασα λίγο πιο κοντά στο να καταλάβω τι συμβαίνει μέσα μου. Ε, γι'αυτό την ευγνωμονώ αυτή τη μέρα. Ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα, το παραδέχομαι, αλλά ταυτόχρονα τόσο υπέροχη και μαγευτική! Εν τέλει, χαίρομαι για όσα έμαθα, όσο δύσκολο και αν είναι πλέον να επιλέξω...δεν πειράζει, κάποια πράγματα είναι απλά ανεκτίμητα, έτσι όπως είναι...

Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε κάποια άτομα που με άφησαν να κοιτάξω στην ψυχή τους σήμερα. Μια ψυχή τόσο υπέροχη, αλλά και τόσο φοβισμένη κατά βάθος. Δεν θα έπρεπε.
Το συμπέρασμά μου λοιπόν από σήμερα;
Έχω τόσο ξεχωριστά άτομα στη ζωή μου, και τους ευχαριστώ γι' αυτό. Ευχαριστώ που με ανέχεστε και με αγαπάτε γι'αυτό που είμαι. 
Ευχαριστώ!

Καλές γιορτές σε όλους! Με πολλή αγάπη πάνω από όλα! Και υγεία ναι, αλλά η ζωή χωρίς αγάπη δεν σημαίνει τίποτα!
Πώς να μην θεωρώ λοιπόν απίστευτα τυχερό τον εαυτό μου;



Ευχαριστώ τόσο πολύ..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

χμμ...