30/12/11

Υπό το φως της ανατολής...

Ξημερώνει σιγά σιγά η προτελευταία μέρα του χρόνου. Και εγώ φεύγω... Σε μερικές ώρες θα είμαι μακριά. Η ευχή μου θα εκπληρωθεί. -Θα εκπληρωθεί;- Θα ταξιδεύω μακριά-από όλους και από όλα.
Η τελευταία μου λοιπόν ανάρτηση του χρόνου ε; Καιρός ήταν να τελειώσει. Μια καινούρια αρχή νομίζω όλοι τη χρειαζόμαστε. Να αφήσουμε πίσω τα προβλήματα και να μας δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία την καινούρια χρονιά να αλλάξουμε κάποια πράγματα, να διορθώσουμε τα λάθη μας και να κάνουμε σωστές επιλογές...
Την περσινή Πρωτοχρονιά τη θυμάμαι ακόμη. Θυμάμαι πως με βρήκε ο καινούριος χρόνος. Με ποιες... Και θυμάμαι τι ευχήθηκα και σε τι έκανα πρόποση εκείνο το βράδυ. Σε μια καινούρια αρχή. Να μην συνεχιστούν οι τσακωμοί και οι τότε καβγάδες. Νομίζω πως εκπληρώθηκε η ευχή μου. Βέβαια όχι ακριβώς με τον τρόπο που είχα φανταστεί. Δεν είναι ότι διορθώθηκαν οι τότε σχέσεις μου με κάποια άτομα. Όχι. Απλά διακόπηκαν τελείως. Ίσως φέτος θα πρέπει να προσέξω περισσότερο τι εύχομαι...
Αλλά ας μην είμαι αχάριστη. Πίσω μου δεν αφήνω μονάχα προβλήματα και σκοτούρες. Όχι, είναι άδικο να πω κάτι τέτοιο. Πέρασα πολλές όμορφες στιγμές, που θα μου λείψουν. Γνώρισα άτομα που δεν το περίμενα, και ένιωσα πρωτόγνωρα συναισθήματα που δεν το είχα ποτέ μου φανταστεί. Όλα τα κρατάω, όλα τα θυμάμαι, όλα θα μου λείψουν. Κάθε λεπτό, κάθε στιγμή είχε σημασία, ήταν μοναδικό.
Εύχομαι σε όλους Καλή Πρωτοχρονιά. Καλές γιορτές ολόψυχα! Και θα δώσω μια συμβουλή. Για να περνάς ωραία δεν χρειάζεται να κυνηγάς το μοναδικό και το υπερβολικό. Εγώ τις φετινές γιορτές πέρασα πολύ όμορφα, αν και δεν έκανα κάτι ξεχωριστό. (Βέβαια με το καλό έχω διάφορα σχέδια για του χρόνου και ιδιαίτερα για του παραχρόνου...αλλά τώρα είναι νωρίς ακόμη!)
Και κάτι τελευταίο. Αρχίζω να αμφιβάλλω. Τελικά ίσως να μην ξέρω να κρίνω χαρακτήρες τόσο καλά. Ίσως αυτή μου η τάση να τους θεωρώ όλους καλούς μέχρι αποδείξεως του εναντίου να μην έχει πολύ καλή έκβαση. Ίσως μερικές φορές χρειάζονται άτομα να σου ανοίγουν τα μάτια...Ποιος ξέρει...αυτό μονάχα που θέλω να πω είναι πως εάν κάνω λάθος-που το εύχομαι βαθιά μέσα μου- ...είμαι απαίσια... Εάν οι αμφιβολίες μου αποδειχθούν λάθος, είμαι χειρότερη από όσο φοβάμαι και δεν έχω φερθεί καθόλου σωστά. Όταν κάποιος σου παραχωρεί την ψυχή του, δεν κοιτάς να βρεις το παραμικρό ελάττωμα και να τον κατηγορήσεις όσο πιο σκληρά μπορείς γι'αυτό. Ειδικά εάν μόνος του έχει επιλέξει να σου φανερώσει κάτι καλά κρυμμένο από μέσα του.
Δεν είμαι χαζή. Εύχομαι να ήμουν μερικές φορές. Η αμφιβολία δεν ξέρω τι σύμβουλος είναι, καλός ή κακός. Η εμπιστοσύνη όμως θα έπρεπε να προϋπάρχει εκείνης.
Όπως και να έχει...η αλήθεια στο τέλος πάντα φανερώνεται.
Καλημέρα σε όλους λοιπόν.
Να έχετε υπέροχες γιορτές και Καλή Πρωτοχρονιά!
Τα λέμε το νέο έτος!
Με αγάπη,
Χρ.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

χμμ...