8/1/12

Κάθε τέλος και μια αρχή...

Αυτό ήταν.
Τελείωσαν δύο τόσο όμορφες εβδομάδες ξεκούρασης και από αύριο πάλι την ίδια καθημερινότητα. Ας υποδεχθώ λοιπόν τη συνέχεια της σχολικής χρονιάς με χαμόγελο. Στο κάτω κάτω μπορεί να αφήνω πράγματα που θα μου λείψουν, αλλά επιστρέφω πίσω σε άλλα που μου έλειπαν εξίσου καθ'όλη τη διάρκεια των διακοπών. Κάθε τέλος και μια αρχή λοιπόν! Θα είναι τέλεια η αυριανή μέρα! Όχι γενικά...αλλά για εμένα προσωπικά. Θα την κάνω εγώ!
Καλή αρχή σε όλους, με ό,τι και αν ασχολείστε!
Πάντα μα πάντα όμως να θυμάστε να χαμογελάτε!
Καλή χρονιά και χαρούμενο 2012!

υ.γ. Και όχι. Μην αγχωθεί κανείς...ΔΕΝ τελειώνει ο κόσμος το Δεκέμβρη! -.-
υ.γ.2 Λένε λένε λένε για κρύο και τέτοια αλλά λίγο χιόνι δεν μπορεί να ρίξει! Βέβαια παρόλα αυτά εγώ κρυωμένη ξεκινάω αύριο, αλλά τι να κάνουμε...κάθε εμπόδιο για καλό! Θα δείξει...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

χμμ...