3/3/12

Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις στο είχα πει ένα πρωί βροχερό...

Μισησε με σε παρακαλω. Μισησε με και φυγε μακρια. Μισησε με για να σωθεις. Σ'αγαπαω πολυ για να σε μισησω εγω...Σ'αγαπαω πολυ για να σε αφησω να φυγεις...
Οχι, εδω θα μεινεις. Στην αγκαλια μου. Για παντα. Θα σε κραταω σφιχτα να μη μου φυγεις. Να μην πεταξεις μακρια, γιατι εγω, ματια μου, δεν εχω πια φτερα...Δεν μπορω να σε ακολουθησω και εσυ δεν μπορεις να με περιμενεις. Σε ποναω; Οχι, δεν θελω να σε αφησω... Και ας σε ποναω. Ποναω και εγω μαζι σου. Δεν τον ξερεις το δικο μου τον πονο. Δεν μπορεις να τον νιωσεις. Ποσο χαιρομαι που δεν ξερεις. Δεν θα αντεχες. Θα τρελαινοσουν. Δεν ξερω πως αντεχω και εγω. Δεν νομιζω να αντεχω.
Κοιταω γυρω μου και ειμαι μονη. Απλωνω τα χερια μου να σε πιασω αλλα μου γλυστρας. Και χανεσαι. Ετσι ξαφνικα. Φευγεις μακρια. Μονο η σκια σου εχει μεινει γιατι εσυ εισαι πια αλλου. Πετας. Και εγω την εχω αγκαλιασει. Δεν θα την αφησω να σε ακολουθησει. Ακομη λεει το ονομα μου. Για παντα θα λεει το ονομα μου. Γιατι αυτο ημουν για εσενα. Μια σκια. Μια απαισια σκοτεινη σκια που σου εκρυβε τον ηλιο. Μια σκια που τωρα πια ειναι μακρια σου. Για το καλο σου ειναι θα δεις. Και μην με σκεφτεσαι εμενα. Καποτε θα εξαφανιστω και εγω οπως και η σκια σου. Ειμαι πολυ σκοτεινη για να φωτισω τη ζωη μου, ποσω μαλλον τη δικη σου...

Θα κλαψεις ξανα που μονη θα μεινεις και εγω πιο μονος και απο μενα...το προσωπο σου θα ονειρευτω...γιατι μες το ονειρο μονο ζω...










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

χμμ...