1/4/12

Το για πάντα δεν αρκεί...


Αγάπησα, μα έχω πια ξεχάσει τι σημαίνει αυτή η λέξη. Σε μισώ που με έκανες να τη γνωρίσω, αλλά γιατί δεν μπορώ να σταματήσω να σε αγαπώ; Κλείνω τα μάτια μου και παραδίνομαι σε μια απέραντη ησυχία. Κάθομαι ακίνητη για ένα λεπτό, απλά για να νιώσω να με πλημμυρίζει αυτό το γνώριμο συναίσθημα. Ίσα για να βυθιστώ στα όνειρά μου, εκεί που μπορώ να σε έχω ολόδικό μου. Εκεί που το βλέμμα σου είναι ζεστό. Τα χείλη λένε πολλά και η αλήθεια ξέρει να κρύβεται καλά πίσω από εκθαμβωτικά χαμόγελα. Μα, αγάπη μου, τα μάτια δεν μπορούν να πούνε ψέματα, και αναίσχυντα εκθέτουν σε ένα λεπτό, όλα όσα προσπαθείς να κρύβεις μια ζωή...
Ξέρω πως πια δεν με κοιτάς στα μάτια. Τα δικά μου όμως λένε το όνομά σου. Ξέρω πως πια όλα έχουν χαθεί. Γιατί όμως ακόμη η καρδιά μου φωνάζει εσένα;
Επιζητώ το αδύνατο, και ελπίζω στα πεπερασμένα. Όμως το ποτάμι πίσω δεν γυρνά.  Και εγώ είμαι στην άκρη του, έτοιμη να πηδήξω, να παλέψω ενάντια στο ερμητικό νερό, ακόμη και αν ξέρω τη ματαιότητα της πράξης μου. Θα πνιγώ, μα δεν φοβάμαι.
Είναι νωρίς ακόμη, αγάπη μου. Τι και αν όπου και αν γυρίσω βλέπω τη μορφή σου; Θα λυτρωθώ μια μέρα από εσένα. Θα σε αφήσω να φύγεις, όπως και εσύ, και τότε είναι που θα σε νιώθω πιο κοντά μου από ποτέ. Χωρίς να το ξέρεις.
Το για πάντα δεν αργεί...μα ούτε και αρκεί...


 Όλα κάποτε τελειώνουν.





4 σχόλια:

  1. η αγάπη σαν έρθει, λογική δεν έχει...
    στο πάντα ζει, στη στιγμούλα πνίγεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η αγαπη ειναι το πιο ομορφο συναισθημα.. δεν εχει καμια σχεση με τον πονο, τα δακρυα και ολα τα σχετικα. αυτα ειναι δικες μας 'εισχωρησεις'.
    οταν ομως φυγει η πικρα και ο πονος απο τη μεση, θα χαιρεσαι που περασε απο τη ζωη σου μονο και μονο γιατι σε εκανε να νιωσεις αυτο το συναισθημα..
    θα δεις.. 'ολα τελειωνουνε κι ολα περνανε' που λενε και οι active member
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καταπληκτικό συγκρότημα που λέει τόσες αλήθειες...!

      Διαγραφή

χμμ...