14/4/12

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

Απροσδόκητο και τόσο όμορφο το φετινό Πάσχα. Εντάξει, ας είμαστε ρεαλιστές (ΤΙ ΚΑΛΟΣ ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΕΙΜΑΙ~ ξέρεις εσύ!!) δεν ήταν όλα ρόδινα, αλλά πότε η ζωή είναι ιδανική; Το ιδανικό απλά δεν υπάρχει. Υπήρξαν και αποχωρισμοί και τσακωμοί και από όλα. Αλλά τα καλά πάντα υπερισχύουν. Υπήρχε και ένας καταπληκτικός περίπατος. Ή μάλλον δύο...
Καλό Πάσχα σε όλους. Και μην σταματήσετε να ονειρεύεστε! Εγώ κάποια στιγμή το ξέχασα, αλλά είμαι τόσο χαρούμενη που τα όνειρα δεν ξέχασαν εμένα...καιρός να μπούνε όλα σε μια τάξη.
Πολλά φιλιά και Καλή Ανάσταση!


8 σχόλια:

  1. Καλο Πασχα μικρη και καλη ξεκουραση! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αϋπνίες βλέπω! Καλό Πάσχα και σε εσένα Αλχημιστή! (:

      Διαγραφή
    2. Παντα αυπνιες...Αλλα μην ξεχνας εδω στην Γαλλια πηγαινουμε μια ωρα πιο πισω σε σχεση με την Ελλαδα...Οποτε δεν ειναι τοοοοσο αργα! :)

      Διαγραφή
    3. Μένεις Γαλλία; Oh mon dieu! Δεν το ήξερα! Τυχερός, τόσο μα τόσο τυχερός!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση και σε εσένα Sleepless μου!!
      (:

      Διαγραφή
  3. καλη ανασταση και ευχομαι το αναστασημο φως να φερει την ελπιδα που ολοι αναζητουμε :-)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι!! Καλή Ανάσταση και σε εσένα!! (:

      Διαγραφή

χμμ...