18/4/12

Καλησπερίζω τους αγαπημένους μου αναγνώστες...ας μιλήσουμε για ΕΚΛΟΓΕΣ!

Καταρχήν/Καταρχάς (δεν θυμάμαι τη διαφορά τους) θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς για τις ευχές σας πρωτίστως και ιδιαίτερα που σπαταλάτε τον πολύτιμο χρόνο σας για να διαβάσετε τις λογοτεχνικές -και όχι μόνο- ανησυχίες μου. Ευχαριστώ λοιπόν.
Τώρα στο θέμα μας. Που νομίζω πως ξέχασα τι ήθελα να γράψω. Αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι που φλυαρούν ασυστόλως. Ξεχνούν την ουσία. Οπ! Το θυμήθηκα. Ακούστε (δείτε βασικά) λοιπόν...
Αναρωτιόμουν τη γνώμη σας για τις επερχόμενες εκλογές. Θα είμαι ειλικρινής. Ποτέ δεν ασχολούμουν με την πολιτική επικαιρότητα. Τη βαριόμουνα αφόρητα. Όμως να που μου ήρθε έτσι στα 17 μου να ανοίξω τα μάτια μου και να ασχοληθώ. Γιατί κακά τα ψέματα. Σε ένα χρόνο ψηφίζω. Και προς το παρόν δεν έχω ιδέα τι. Ιδέα μου είναι, ή απλά δεν υπάρχει φερεγγυότητα και αξιοπιστία πια στην πολιτική; Και εύλογα μου γεννάται η απορία. Ήταν πάντα έτσι; Πάντα οι πολιτικοί ήταν τόσο μα τόσο αναξιόπιστοι; Τόσο μα τόσο συμφεροντολόγοι; Είναι ιδέα μου, ή έχουμε ξεχάσει τον πραγματικό ορισμό της δημοκρατίας;
Δεν θέλω να γίνω σαν αυτούς που κοροϊδεύω. Όλους αυτούς που πίσω από μια οθόνη υπολογιστή και αμφιβόλου προελεύσεως ονόματα και εικόνες αρχίζουν να κατακρίνουν τους πάντες και τα πάντα. Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως άξια άτομα υπάρχουν, απλά δεν έχουν τις κατάλληλες 'ευκαιρίες' (για να το πω ευγενικά) για να ακουστούν, ούτε ένα πασίγνωστο όνομα στις πλάτες τους συνάμα με γνωριμίες στο χώρο. Όχι, αυτή τη στιγμή δεν κατακρίνω, απλά εκθέτω τους προβληματισμούς μου. Που όσο πιο πολύ εμβαθύνω στα πολιτικά δρώμενα, και στις σελίδες της ιστορίες, τόσο αυξάνονται και πληθύνονται. Μέχρι και τα Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη σκέφτομαι να διαβάσω, που όπως με έχουν πληροφορήσει, ο άνθρωπος προέβλεψε -εάν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτή τη λέξη- την πορεία της χώρας.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται και οι γνώστες της ενώ ξέρουν την κατάληξη, δεν κάνουν τίποτα για να την εμποδίσουν.
Κάπου εδώ η γκρίνια μου τελειώνει. Θα ήθελα πολύ να ακούσω και τη δική σας γνώμη επί του θέματος.
Πολλά φιλιά και ευχαριστώ για την υπομονή στην πολυλογία μου!

(και ας βάλω ένα τραγουδάκι που νομίζω θα μας αγγίξει τους περισσότερους, εάν όχι όλους)


9 σχόλια:

  1. στην εποχη που ζουμε ειναι λογικο να σου δημιουργουνται τετοιοι προβληματισμοι, καποτε θα σου ελεγα πως τον δρομο θα τον επιλεξεις μονη σου αλλα τωρα δεν εχει κατι να επιλεξεις αφου το πολιτικο μας τοπιο ειναι για τα μπαζα! πραγματικα δε μπορω να σου πω που να πιστεψεις, εγω προσωπικα δε πιστευω σε τιποτα και νομιζω πως αυτο ειναι χειροτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημένη Κατερίνα νιώθω πως κάποτε θα βάλω ένα τεράστιο Χ σε όλα και σε όλους, γιατί ειλικρινά δεν με καλύπτει κανείς τους. νιώθω τους λόγους τους τόσο δήθεν, τόσο ψεύτικους. κρίμα. πολύ κρίμα. αυτή η ελπίδα μπορεί να πεθαίνει πάντα τελευταία, μα νιώθω πως η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό...

      Διαγραφή
  2. Για να έχουμε χάσει ένα νοημα πρέπει να το είχαμε κάποτε και δημοκρατία σε αυτόν τον τόπο έχουμε καιρό να δούμε!!Και τη δημοκρατία δεν νομίζω να την χάνεις,ή την έχεις ή δεν την έχεις!!!

    Όσο για τους αξίους για μένα όποιος είναι σε κόμμα κοινοβουλετικό αρχικά είναι ανάξιος με ελάχιστές εξαιρέσεις γιατί βλέπεις είναι και αμόρφωτοι οι περισσότεροι!!Τους ακούς και φρίττεις!!

    Δεν ξέρω ποια είναι η λύση!!Μέχρι πριν από λίγους μήνες ήμουν υπεραχος των εκλογών,τώρα πια υπέρ της επανάστασης!!Δεν ξέρω δεν υπάρχει διέξοδος!!

    Σε χαιρετώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξέρω αγαπητέ Ρασκόλνικωφ -που αυτή την περίοδο διαβάζω το Έγκλημα και Τιμωρία- πραγματικά δεν ξέρω. Το μέλλον σκιαγραφείται τόσο αβέβαιο και τόσο μα τόσο ανήθικο. Και είμαστε ακόμη στην αρχή...του τέλους...
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Και καλά κάνεις και διαβάζεις τη βιογραφία μου!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Εγώ τα λέω αλλά μου τη χαλάτε εσείς οι αισιοδοξοι από την επιβολή τηε απολυτης μαυρίλας!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Αντε να δούμε τι θα γίνει!!

      Καληνυχτώ!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχα θα σου πω εντυπώσεις όταν τελειώσει η ανάγνωση!
      μα όχι! λίγη αισιοδοξία παντού χρειάζεται. όχι άσπρο μαύρο, αλλά ένα γκρι βρε παιδί μου δεν κάνει κακό!
      (:
      καλό μας βράδυ!!

      Διαγραφή
    4. Αναμένω!!!Και να ξερεις εγω τη σκοτωσα για καλο σκοπο!!!χαχαχα!!

      Η αισιοδοξια ειναι αερας,ενω η απαισιοδοξια πραγματικοτις!!

      Καλησπέρα!!

      Διαγραφή
  3. Xριστινάκι μου δεν ξέρω για ποιόν λόγο να λυπηθώ περισσότερο... για όλους εμάς που δεν ξέρουμε τι θα ψηφίσουμε ή για εκείνους τους αμετανόητους που ξέρουν και το φωνάζουν δεξιά αριστερά???
    Δεν το καταλαβαίνουν πως δεν ψηφίζουμε πια κόμμα? πρόσωπο? Πως ψηφίζουμε για την ζωή μας και για το μέλλον μας??? Μα τόση ηλιθιότητα πια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό να μου πεις βρε Levina, μάθαμε κάτι από το παρελθόν; τίποτα απολύτως...αρχίζω να πιστεύω πως απλά δεν τους νοιάζει!

      Διαγραφή

χμμ...