21/4/12

ατέρμονες αναζητήσεις...

Κόσμος, τόσος κόσμος, παντού. Τόσα πρόσωπα, τόσοι διαφορετικοί άνθρωποι.
Σε εμένα φαντάζουν όλοι όμως τόσο ίδιοι. Ψάχνω εσένα, ανάμεσά τους και όμως δεν μπορώ να σε βρω πουθενά. Ψάχνω αυτό το βλέμμα σου που θα με κάνει να ξεχάσω τα πάντα. Που θα με κάνει να νιώσω τόσα πολλά. Μάταια όμως. Αυτός ο Αριστοφάνης με έχει πλανέψει με τα μυθεύματά του.
Για εσένα έχω μιλήσει σε καιρούς παλιούς, και στον παράδεισο έχω σημαδέψει ένα νησί απαράλλακτο εσύ. Εκεί ανάμεσα στις φυλλωσιές...
Δεν σε βρίσκω να στο δείξω όμως. Μάταια ελπίζω να επιβεβαιωθούν οι ρήσεις του Coelho. Αυτή η ανικανοποίητη αδημονία όμως είναι πολύ κακός σύμβουλος. Κοντεύει να χαλάσει τα πάντα. Να γκρεμίσει τα κάστρα μας στην άμμο, νωρίτερα από όσο πρέπει. Να σβήσει τα χαραγμένα μας αρχικά.
Ακούω για εσένα να μιλούν. Ακούω και άλλους να σε ψάχνουν. Μα ακούω και αυτούς που έχουν συμβιβαστεί με την ιδέα πως δεν θα σε συναντήσουν ποτέ. Στα μάτια των τελευταίων, πίσω από τα φανταχτερά τους χαμόγελα, διακρίνω την πίκρα που με τόσο μόχθο προσπαθώ να απωθήσω. Δεν θέλω να γίνω και εγώ σαν και αυτούς. Θέλω τόσο να σε ανταμώσω. Γιατί όμως νιώθω πως έχεις περάσει τόσες φορές από δίπλα μου, και εγώ είμαι γυρισμένη από την άλλη;







18 σχόλια:

  1. "Γιατί όμως νιώθω πως έχεις περάσει τόσες φορές από δίπλα μου, και εγώ είμαι γυρισμένη από την άλλη;"
    μπορεί όμως να ξαναπεράσει αναπάσα στιγμή.. αυτή τη φορά όμως να έχεις το νου σου!
    (με έκανες να δακρύσω ηλίθια<3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λατρεμένη...τι να κάνουμε...όλα στη ζωή είναι...
      (:

      Διαγραφή
  2. Το θεμα καλη μου φιλη δεν ειναι ποσες φορες θα περασουν διπλα σου και θα τους εχεις γυρισμενη την πλατη, αλλα ποιος θα τυχει να περασεις και θα σε βρει να τον κοιτας και να τον καταλαβαινεις. Καποια πραγματα ειναι και θεμα τυχης!

    Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Αλχημιστή, σε κόβω για εμπειριστή.
      Δεν ξέρω εάν πιστεύω στην τύχη. Έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι εάν τελικά η ζωή έχει κάποιο νόημα και κάποιο μεγαλεπήβολο σχέδιο ή απλά είναι όλα τυχαία.
      Μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ! Απλά μένει να ελπίζουμε!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  3. Πρώτον μην πιστεύεις τον Cohelio......
    Μας παραμύθιασε όλες και όλους!
    Δεύτερον όλες τον ψάχνουμε....
    Αλλες τον βρίσκουν εύκολα. γρήγορα, άλλες παιδευόμαστε...
    Μπορεί να ζητάμε περισσότερα.
    Μπορεί οι άντρες που κυκλοφορούν να μην έχουν και πολλά να δώσουν.
    Ισως πρέπει να κατεβάσουμε τον πήχη....
    Ισως και όχι......
    Μπορεί να σκάσει απ' τη γωνία και να είναι ακριβώς αυτός!!
    Tomorrow is another day, όπως θα μας έλεγε η Scarlet και αυτή ήξερε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήμουν ποτέ του συμβιβασμού να σου πω την αλήθεια γλυκιά serenata.
      Βέβαια αυτά τα λέω αφελώς τώρα...δεν ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον!
      Ένα έχω να πω...με εκνευρίζει απίστευτα ο Κοέλο και οι όμοιοί του!
      Καληνύχτα!!
      :)

      Διαγραφή
  4. υπέροχο κείμενο...ποιητικότατο...
    αλλά και ουσιαστικό...
    λες πολλά κορυφαία: "η ανικανοποίητη αδημονία όμως είναι πολύ κακός σύμβουλος"...πόσο αληθινό...ίσως τελικά να είναι και η αιτία των περισσότερων λαθών μας τελικά...
    άλλο: "ακούω και αυτούς που έχουν συμβιβαστεί με την ιδέα πως δεν θα σε συναντήσουν ποτέ"...απλά respect στη φράση...τρο-με-ρή!!...συμβιβασμός...τί ΑΠΑΙΣΙΑ λέξη...ίσως η χειρότερη που υπάρχει...
    οι φωτογραφίες καταπληκτικές...ειδικά λατρεύω ό,τι είναι γραμμένο σε τοίχο, δεν ξέρω κάτι μου κάνει αυτό...και αυτό το "ήρθα, αλλά ΔΕΝ με πρόσεξες" γραμμένο με μικρότερα γράμματα, είναι σκέτη μαγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Και εμένα μου αρέσουν πολύ όλα όσα γράφονται σε τοίχους!
      Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Ξέρεις κάτι Χριστινάκι μου?
    Έχουμε πάρει όλα τα τσιτάτα που έχουν ξεστομίσει και γράψει κατά καιρούς διάφορα μεγάλα ονόματα και τα μασάμε όλοι μας χωρίς να τα πετάμε και να φτιάχνουμε δικά μας... σωστά λάθος τα βάζουμε μέσα μας και τα κάνουμε ιδανικά μας! Δεν έχω ανακαλύψει ούτε εγώ αν όλα στην ζωή μου είναι τυχαία ή τα προκαλώ με την βλακεία μου , ελπίζω να προλάβω να κάνω απολογισμό για να μάθω!
    Προς το παρόν έχε ανοιχτά τα μάτια και τα αυτιά σου... αν δεις αυτό που σε εκφράζει πιάστο και μην το αφήσεις!

    Φιλάκια πολλά
    καλό Σαββατοκύριακο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπες το Levina μου! Έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να στηρίζεται σε φρασούλες που έχω διαβάσει κάπου κάποτε...το αποτέλεσμα; Να τρώω το κεφάλι μου τις περισσότερες φορές -εντάξει γιατί κάπου ευτυχώς βοήθησαν...
      Σε φιλώ και εγώ γλυκά, και μακάρι!!
      Θα έχω το νου μου! Καλό Σαββατοκύριακο και σε εσένα!

      Διαγραφή
  6. Όταν περιμένεις κάτι και το σχεδιάζεις κτλ κτλ τότε συμβαίνει πάντα το ίδιο,αυτό που σχεδιάσες αλλά πέρασε από κάπου άλλου και επειδή δεν έγινε όπως το σκεφτηκες απλά δεν το είδες και μετά κλαις την χαμένη ευκαιρία!!Ίσως το καλύτερο είναι απλά να προχωράς χωρίς πολλά σχέδια και ελπίδες!!Έτσι και ποτέ δεν διαψεύδεσαι και εκμετταλεύεσαι πάντα τις ευκαιρίες!!

    Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς ελπίδες; Ακόμη και αν δεν διαψεύδεσαι με αυτό τον τρόπο...αξίζει;
      Γεια σου και από εμένα!

      Διαγραφή
    2. Τι να σου πω δεν ξέρω!!Όσο τον εφαρμόζω αξίζει γιατί αποφεύγεις κακατοπιές!!Έχει παρενέργεις μερικές φορές σοβαρές αλλά όλα ξεπερνιούνται!!

      Καληνυχτώ!

      Διαγραφή
    3. δεν ξέρω και εγώ τι να σου πω καλέ μου φιλόσοφε...πάντως μην χάνεις την ελπίδα σου...ποτέ δεν ξέρεις!
      καληνύχτα και από εμένα!!

      Διαγραφή
  7. και από μπροστά σου μη σου πώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άστα να πάνε...
      εγώ φταίω που αναβάλλω να βάλω γυαλιά...

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. γκουχου γκουχου. με έπιασε ένας ξαφνικός βήχας.
      (δεν είμαι μόνο εγώ η γκαβή στο σπίτι...είναι και άλλοι...)

      Διαγραφή

χμμ...