27/4/12

μην με αφήσεις να φύγω...

Κράτα με σφιχτά και μην με αφήσεις να φύγω. Ξέρεις, εγώ δεν αντέχω πολύ. 
Δεν μπορώ να μένω για πολύ. Πνίγομαι και θέλω να φύγω.
 Αν δεν με κρατήσεις εσύ, θα σου φύγω. Θα σε αφήσω. 
Γιατί είμαι αχάριστη. Και κακιά. Δεν έχω μάθει να εκτιμάω. 
Έχω μάθει να κλέβω τα πάντα με ένα χαμόγελο. Δεν έχω μάθει να κυνηγάω. 
Είμαι κακιά και δεν μου αξίζεις. Αλλά σε παρακαλώ. Κράτα με σφιχτά στην αγκαλιά σου. 
Δεν μπορώ μακριά σου, ακόμη και αν θέλω τόσο να φύγω. Όχι, δεν φταις εσύ. 
Και δεν σου αξίζω. Είσαι άγγελος και εγώ το δηλητήριο, που δεν σε αφήνει να πετάς. 
Σου κλέβω την πνοή σου, μα δεν σε νοιάζει. Σε πονώ και το αγνοείς. Σε διώχνω και εσύ μένεις. 
Σου δίνω μίσος, και εσύ το παίρνεις και το μετατρέπεις σε αγάπη. 
Απόλυτη, αστείρευτη, αληθινή αγάπη. 
Όχι, δεν σου αξίζω. Σε μολύνω και εσύ δεν το καταλαβαίνεις. 
Τα φτερά σου έχουν σκουριάσει κοντά μου. Δεν σε αφήνω να πετάς. 
Και στερείσαι τη φύση σου για εμένα. Και μετά από όλα αυτά εγώ πάλι προσπαθώ να λύσω τα χέρια σου, και να φύγω μακριά. Μην με αφήσεις να φύγω. Δεν ξέρω τι λέω, δεν ξέρω τι κάνω. 
Μην με αφήσεις να φύγω...ποτέ! Με ακούς; Σε παρακαλώ...ποτέ! Μην το ξεχνάς...ποτέ...
Είσαι το για πάντα μου, ακόμη και αν εγώ είμαι τόσο τυφλή που δεν το βλέπω. 
Ακόμη και αν σου λέω πως είμαι το ποτέ σου.
Εσύ όμως είσαι το φως που κάποτε θα με κάνεις να δω. 
Μην με αφήσεις να φύγω...ποτέ, με ακούς;

 Μην με αφήσεις να φύγω, ακόμη και αν ξέρεις πως δεν θα σου πω ποτέ το σ'αγαπώ...μα να ξέρεις...σ'αγαπώ...

8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. το ξέρω. πάντα. αν και δεν θα έπρεπε.
      γιατί δεν ξέρω τι λέω που και που...
      (;

      Διαγραφή
  2. που είναι να σου κλείσει το στόμα μ' ένα φιλί..;!
    ...
    εξαιρετική γραφή!
    το λάτρεψα το συγκεκριμένο!
    ...
    Καλό ξημέρωμα!
    Μ' ένα φίλι!
    http://www.youtube.com/watch?v=nbxTyS511V8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Ιππότη, ευχαριστώ.
      Να είσαι σίγουρος πως χαμογέλασα όταν είδα το σχόλιό σου.
      Πόσω μάλλον όταν άκουσα ένα τόσο γλυκό τραγούδι.
      Προς το παρόν είναι στα όνειρα...πάω να τον ανταμώσω...
      Καλό βράδυ!
      :)

      Διαγραφή
  3. δε χρειάζεται να σου πω πόσο πολύ με άγγιξε.. τα λόγια είναι περιττά!
    γλυκό μου Κριτσινάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ να και τα κριτσινάκια!
      καλά από πού έχει μαθευτεί;
      αναρωτιέμαι!
      ευχαριστώ -πλέον 17χρονη- γλυκιά φατσούλα!
      (:

      Διαγραφή
  4. Χριστινάκι, χωρίς παρεξήγηση....
    Τον πρώην μου, μου θυμίζει αυτό το κείμενο!
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα καμία παρεξήγηση!
      δεν ξέρω όμως κατά πόσο αυτό είναι καλό ή κακό! :Ρ
      φιλιά♥

      Διαγραφή

χμμ...