26/4/12

ερώτηση κρίσεως...

Να βαλω φωτογραφία μου ή θα χαλάσει η μαγεία;

16 σχόλια:

  1. Χριστινάκι μου γιατί να χαλάσει η μαγεία?
    Ότι θέλεις εσύ θα κάνεις!!!
    Για εμάς που σε διαβάζουμε μας ενδιαφέρουν οι όμορφες σκέψεις σου, η ψυχή σου , το μυαλό σου...
    Αν θέλεις εσύ να τα στολίσεις με την εικόνα σου
    αυτό εσύ το ξέρεις!

    Σε φιλώ
    να έχεις μια όμορφη μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκιά μου!
      Έχεις δίκιο αλλα σκεφτόμουν πως είναι πιο μυστηριώδες να μην έχω φωτογραφία αλλα το σκεφτόμουν χθες να βαλω!
      Πολλα φιλια και απο εμένα!

      Διαγραφή
  2. Χριστινάκι μου κι εγώ το σκέφτομαι αυτό.
    Αυτή που έχω είναι πλάτη...
    δεν είμαι ειδική να σου πω γιατί εχω το ίδιο πρόβλημα.
    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ευχαριστω όπως και να έχει που είπες το γεια με τον τρόπο σου!
      φιλιά!!(:

      Διαγραφή
  3. egw lew afou goustareis na valeis vale, poia mageia 8a xa8ei...
    vale!
    perna an 8eleis na pareis to vraviakh sou apo to blog mou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω λεω να μην βαλεις...Τι νοημα εχει ετσι και αλλιως? Αν σε μαθαινουμε, σε μαθαινουμε μεσα απο τα γραπτα σου οχι απο την μορφη σου!

    :)

    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ αυτό σκέφτομαι...είναι λάθος κατά εμέ να κρίνουμε το φαίνεσθαι και όχι το είναι! (:

      Διαγραφή
  5. Και δε βάζεις;Σιγά τη μαγεία!!Έτσι και αλλιώς κάποια στιγμή θα συναντηθούμε όλοι έξω από τη Βουλή για να διαδηλώσουμε υπέρ του Άκη άρα τι νοήμα έχει;;ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ βέβαια! να μην ξέρουμε τους συναγωνιστές;
      αλλά θα ήταν πιο ιπποτικό εάν συνεννοηθούμε όλοι να φοράμε τα ίδια ρούχα ή έστω μια κονκάρδα με σλόγκαν, ας σώσουμε τη διαφθορά, είναι ό,τι μας έχει απομείνει!
      ;)

      Διαγραφή
  6. Την ίδια απορία είχα κι εγώ τις προάλλες..! Αν πιστεύεις ότι έχει έρθει η κατάλληλη στιγμή -κάτι που φυσικά μόνο εσύ γνωρίζεις- να βάλεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο johnny depp είναι ο αγαπημένος μου, οποτε εγκρίνω απίστευτα την τωρινή σου♥
      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Ίσως αν βάλεις,
    μπορεί να είναι μεγαλύτερη
    η μαγεία!
    ...
    Ότι θέλεις να κάνεις πάντως,
    διότι το θέμα
    είναι όχι τι κάνεις,
    αλλά γιατί το κάνεις!
    ...
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί το κάνω...δεν το είχα σκεφτεί έτσι!
      αυτό αλλάζει κάπως τα πράγματα!!
      θα το σκεφτώ!
      φιλιά και καληνύχτα!

      Διαγραφή
  8. Σε μια ανάρτηση σου(Νοέμβριος 2011) γράφεις:

    "Πόσο δύσκολο είναι απλά να κρατάω το στόμα μου κλειστό; Γιατί το ανοίγω και δεν ξέρω τι λέω; Το ξέρω, βαθιά μέσα μου το ξέρω πως υπερ-ασχολούμαι. Με όλους και με όλα. Με υπερ-απασχολούν τα πάντα. Γιατί μια ζωή έτσι ήμουν. Υπερβολική στο έπακρο".

    Όπως το διατυπώνεις μου αρέσει.Εσύ τη δουλειά σου και οι άλλοι τη δική τους. Η βασική αποστολή της γλώσσας είναι να φτάνει στις υπερβολές και τα άκρα.

    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια, δεν περίμενα κάποιος να καθόταν να διάβαζε τόσες ατελείωτες σκέψεις μου, από τόσο παλιά. Εντυπωσιακό που άντεξες!

      Δεν έχουν αλλάξει και πολύ τα πράγματα από την παραπάνω φράση μου. Η υπερβολή ακόμη υπάρχει -δυστυχώς ή ευτυχώς. Αλλά ξέρεις κάτι; Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν θα έπρεπε να με απασχολούν οι ξένες δουλειές.

      Καλό σου απόγευμα! (:

      Διαγραφή

χμμ...