19/5/12

Μια αλλιώτικη νύχτα...


Τι και αν οι δείκτες του ρολογιού σχηματίζουν γωνία 0 μοιρών.
Τι και αν η βροχή πέφτει αναίσχυντα στο δρόμο.
Τι και αν είμαι μόνη με μια ανάμνηση στο νου, και περπατάω τα υγρά, οικεία μονοπάτια.
Με κατακλύζει μια θέρμη αλλιώτικη από τις άλλες.
Και καταλαβαίνω πια πως για να νιώσεις ζωντανή, δεν χρειάζονται πολλά.
Μικρές μικρές στιγμές.
Οι κατάλληλες κουβέντες, ή ακόμη και η σιωπή όταν δεν υπάρχει πια τίποτα να ειπωθεί.
Πλησιάζει καλοκαίρι, όμως ο χειμώνας είναι εκείνος που σου ταιριάζει.
Και χαίρομαι που αν και ζώδιο της γης, μπορώ να πετάω ώρες ώρες κοντά σου.
Δεν σε ξέρω, δεν σε έχω συναντήσει, όμως είμαι σίγουρη πως ένα ομοίωμά σου βρίσκεται κάπου εκεί έξω.
Έχω δει τόσους που σου μοιάζουν.
Και την υγρή αυτή νύχτα, ένιωσα έναν πρωτόγνωρο ενθουσιασμό.
Ξέρω σαν τι θέλω να μοιάζεις.
Και θα σε βρω.
Στο υπόσχομαι.
Μια μέρα θα σε βρω.
Καληνύχτα μαγική μου νύχτα.


10 σχόλια:

  1. Δεν σκέφτηκα ποτέ πως θα μοιάζει...
    αλλά έχω το αποτύπωμα μιας ψυχής και ενός μυαλού μέσα μου ... αυτό θέλω να βρω πριν είναι πολύ αργά ...
    ψάξε Christinaki, κάπου θα βρεθεί, δεν μπορεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου γλυκειά έχω μια ιδέα του τι μπορεί να με κάνει να πετάξω, να ενθουσιαστώ, να νιώσω...φυσικά και δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς...αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!! :)
      τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. εύχομαι να τον βρεις. Ακομη κι αν δεν ειναι οπως τον ονειρευτηκες σιγουρα υπαρχει και θα ειναι για σενα μονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως αυτό που δεν περιμένεις σε εκπλήσσει περισσότερο! ;)
      :)

      Διαγραφή
  3. Ναι μια μέρα θα το βρεις.. ό,τι κ αν είναι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου εύχομαι να εμφανιστεί κάποτε και να μη φύγει ποτέ!!!

    ΥΓ:Αν γράφεις πανελλαδικές(είμαι αφηρημένος μη με κατηγορείς!!ΧΑΧΑ!!) καλή επιτυχία και του χρόνου φοιτήτρια εκεί που επιθυμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι!
      χαχαχα όχι! του χρόνου τέτοιον καιρό δίνω...ευχαριστώ πάντως. τις κρατάω τις ευχές! (:

      Διαγραφή
  5. πωωω.μου θυμίζει περασμένες-αλλά ποτέ ξεχασμένες καταστάσεις!

    πολύ όμορφο και αληθινό!

    εύχομαι να τον βρεις μια μέρα..γιατί εγώ ακόμα ψάχνω χαχα

    Καλό σου βράδυ! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα κατάλαβα! Και εσύ παθούσα!
      Καλή υπομονή!! :)
      Καλό βράδυ και από εμένα!!

      Διαγραφή

χμμ...