28/5/12

για Καλημέρα...

Δεν έχω κάτι να πω...η εικόνα μιλά από μόνη της!

89 σχόλια:

  1. χαχαχαχα! Αν ειναι σλιπακι και δεν ειναι Boxerακι μετραει? :pppppppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξαρτάται πως βολεύεται ο καθένας!! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Μα δεν με βοηθας ομως στην σωστη ερμηνεια της εικονας. Μην με αφηνεις να υποπτευομαι. χαχαχαχα!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα! Άντε να σε βοηθήσω λίγο παραπάνω...
      Τι καλύτερο από μια καλημέρα σε έναν γείτονα που αμέριμνος έχει βγει ημίγυμνος στο μπαλκόνι του...ειδικά εάν είναι και όμορφο παιδί! (-->γυναικεία προσέγγιση της εικόνας)
      Αλλά να σου πω την αλήθεια, εγώ θα χαιρετούσα μόνο και μόνο για να δω το αμήχανο ύφος του και να πεθάνω στα γέλια! Εμ, κύριε δεν βγαίνουμε όπως να'ναι!

      Διαγραφή
    4. Θα σου ελεγα και κατι αλλο που μπορει να πηγαινε στραβα στην ολη εικονα αλλα εισαι μικρη ακομα για να καταλαβεις! :p

      Διαγραφή
    5. Αχ, και εσύ έρμαιο της προκατάληψης περί ηλικίας!

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχα! Οχι! Απλα πρεπει να δικαιολογησω με καποιο τροπο το γεγονος οτι μεγαλωσα! Μην με παρεξηγεις!! χαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    7. Ναι, πάει, γέρασες και εσύ... Παιδί μου τι λες; -.-

      Διαγραφή
  2. Που είναι η εικόνα;;
    Γιατί βάζετε κάτι κρυφές εικόνες που μόνο εγώ δεν τις βλέπω;;
    Οκ καλή βδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν τη βλέπεις; Μα γιατί;
      Λέει τέλος πάντων :
      'Ξύπνα...δες τον ήλιο,
      πάρε μια ανάσα...και
      χαιρέτα το γείτονα αν είναι
      με το boxεράκι.'
      Καλή εβδομάδα!! :)

      Διαγραφή
    2. Μα πως γίνεται να τη βλέπουν όλοι και μόνο εγώ να μην την βλέπω:((

      Διαγραφή
    3. Τι να σου πω! Τεχνολογία! Μερικές φορές θέλω να κλοτσήσω τον υπολογιστή μου!
      Μήπως είσαι από κινητό; Μπορεί αυτό να πειράζει..

      Διαγραφή
  3. αααααααχαχαχαχα
    δηλδ αν φοράει κοστούμι γύρνα του την πλάτη???

    να είσαι καλά christinaki
    με έκανες και ξεράθηκα στο γέλιο!!!

    φιλιά πολλά
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσ τσ τσ! Τι είναι αυτά! Διακρίσεις! :P
      Χαχαχα Λεβίνα μου και εγώ όταν το είδα πέθανα στο γέλιο!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. αχαχαχαχαχαχα και αναλογως το σώμα, το μποξερακι κλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Το'πιασες!!!
      χαχαχα :)

      Διαγραφή
    2. Τι εννοεις η θαλασσενια παλι? Ξερει κατι που δεν ξερω? Ολο μυστικα εσεις οι γυναικες! Εμενα Χριστινα δεν με διαφωτισες ομως, να το ξερεις! :P

      Διαγραφή
    3. Αθώο αντρικό μυαλό! Χαχαχα!
      Εάν ξέρατε όλα όσα σκεφτόμασταν, θα πέφτατε από τα σύννεφα! :Ρ

      Διαγραφή
    4. Ασε καλυτερα να ζουμε στο παραμυθι εμεις οι αντρες. Και οχι σε μποξερακια και 6 pack κοιλιακους! Ας μεινουμε στην ποιηση που σας αρεσει|! Τα υπολοιπα κρατηστε τα για τον εαυτο σας, και προς θεου, μην μας τα φανερωσετε ποτε! Ποση αληθεια να αντεξει κανεις?

      Διαγραφή
    5. Οχ, τότε αγνόησε το παραπάνω σχόλιο! Πρόλαβα να χαλάσω το όνειρο -εντάξει δεν είναι απόλυτη η παραπάνω προσέγγιση όπως και να το κάνουμε.
      Το ένα δεν αναιρεί το άλλο πάντως να ξέρεις. Όμως εγώ είμαι υπέρ πως όσο όμορφος είναι ο άλλος εξωτερικά και όσους κοιλιακούς και αν έχει, με το που ανοίξει το στόμα του θα φανεί η πραγματική του ομορφιά...

      Διαγραφή
    6. Ουπς...όντως! Ζητώ ταπεινά συγχώρεση! :Ρ
      Θα το θυμάμαι!

      Διαγραφή
    7. Να ζητήσω και μία ταπεινή χάρη; (:

      Διαγραφή
    8. Ναι ο,τι θες! Τιποτα επιστημονικο να μην ειμαι γτ δεν εχω καθολου χρονο! :p

      Διαγραφή
    9. Όχι, όχι. Είναι κάτι σχετικά γρήγορο, don't worry!
      Να..θα ήθελα πολύ να γράψεις μια πιο ελπιδοφόρα ανάρτηση. Περνάω από το blog σου και με πιάνει ένα σφίξιμο. Αρκετό πεσιμισμό βλέπω στις παρέες, στην τάξη μου, στην τηλεόραση, στις εφημερίδες -κοινώς παντού- εε όχι και από εσένα, που μεταξύ μας στα περισσότερα που λες συμφωνώ. (μην το πάρεις πάνω σου!)
      Ελπίδα υπάρχει παντού, αρκεί να μην παύουμε να τη βλέπουμε...

      Διαγραφή
    10. Αφου μου το ζητησες τοσο γλυκα θα το κανω. Μην ανησυχεις, δεν το παιρνω πανω μου. Δεν ειμαι (τοσο) ψωνιο!

      Διαγραφή
    11. Χαίρομαι! :) Μα πιο πολύ χαίρομαι, που θα πιστεύεις στα όσα θα γράψεις, όπως κάθε κειμενογράφος πιστεύει στις λέξεις του.
      Περιμένω με ανυπομονησία λοιπόν!

      Διαγραφή
    12. ναι ρε παιδια δεν ειμαστε τοσο κυνικες πια!
      και 4 κοιλιακους να ειχε δε θα το χαλασουμε στο μετρημα τωρα... :P
      axaxax

      Διαγραφή
  5. και που να δεις ένα γείτονα που έχω εγώ.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είπαμε πως μένεις; :Ρ
      Σε επισκέπτομαι κάλλιστα για πρωινό καφέ γιατί οι δικοί μου είναι έτοιμοι για τα ΚΑΠΗ!! :Ρ
      χαχαχα!(:

      Διαγραφή
    2. αχαχαχ άσε πάει φαντάρος! και άκουσα πως παίζει να μετακομίσει κιόλας!
      το χάνω το κορμί πατριώτη:Ρ

      Διαγραφή
    3. αχ!! αργήσαμεεεε! αλλά πού θα πάει..θα γυρίσει!:Ρ

      Διαγραφή
  6. και να γυρίσει... εγώ είμαι αλλού..ξέρεις :$

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρω...ξέρω!
      γλυκούλααα! :3

      Διαγραφή
    2. άσε τα γλυκόλογα! έκλεισα το φεισμπουκ και σου έλειψα!:Ρ

      Διαγραφή
    3. αα...ΑΑ!! Τώρα το είδα!! Είσαι χαζή; Γιατί παιδί μου;
      Και εγώ με ποιον θα ανταλλάζω τραγουδάκια; :/
      Για.....πάντα;;;;

      Διαγραφή
    4. το για πάντα είναι μεγάλη κουβέντα!:Ρ όχι ρε. απλά δεν είμαι καλά και μου την έδωσα και το έκλεισα..

      Διαγραφή
    5. ...
      τι να σου πω! τι να σου πω! αχ!
      μην τα κάνεις αυτά τα ξαφνικά! προειδοποίησε λιγάκι! -.-

      Διαγραφή
    6. αφού το αποφάσισα ξαφνικά..

      Διαγραφή
    7. Και κάπως έτσι ξαφνικά...να το ξεαποφασίσεις! Ή έστω να μπαίνεις εδώ να τα λέμε! Γλυκό μου ufo♥

      Διαγραφή
    8. http://www.youtube.com/watch?v=pDFqNs52ETw
      αυτή είναι η φάση μου. μες τη βδομάδα θα δώσω σημεία ζωής (ελπίζω)!

      Διαγραφή
    9. Να δώσεις!
      Και από εμένα... http://www.youtube.com/watch?v=_dwPp0Vdt9I
      Με αγάπη! (:

      Διαγραφή
  7. αν το μποξερακι ειναι με καρδουλες θα σου πω εγω.. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα! όντως!! :Ρ
      ελπίζω στους λίγο πιο στυλάτους γείτονες...αλλά πού τέτοια τύχη!

      Διαγραφή
  8. ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΓΕΙΤΟΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ!!!ΕΓΩ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩ!!!ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα εμ βέβαια!! μίλησε και ο αντρικός πληθυσμός τώρα!
      μμμμμμμ! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Εμ τι μόνο εσείς θα έχετε αυτό το προνόμιο;;;;:Ρ:Ρ
      Μούξινος!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    3. Κάποια πράγματα my dear είναι αποκλειστικά! :Ρ
      Μην μας παίρνετε την αποκλειστικότητα!
      (ξανά μμμμμ!)

      Διαγραφή
    4. Αυτό όμως δεν είναι σε αυτά!!:Ρ

      Θα σας την πάρουμε!!

      Μούξινος ξανά!!:Ρ

      Διαγραφή
    5. Βρε πνεύμα αντιλογία! :Ρ
      Καλά...καλά!

      Διαγραφή
    6. Με ποιον καθηγητή μου ή με ποιον γνωστό μου επικοινώνησες;;;;;;;χαχαχαχα!!

      Καλάμια!!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    7. Ξέρεις ένα τραγούδι που λέει...αχ κουνελάκι κουνελάκι ξύλο που θα το φας;
      Βάλε απλά στη θέση του κουνελιού το όνομά σου και είμαστε έτοιμοι!
      Αααακούς εκεί! :Ρ

      Διαγραφή
    8. Ξέρεις ένα τραγούδι που λέει ο χάρος βγήκε παγανιά;;Βάλε στη θέση του χάρου το όνομα μου και είμαστε έτοιμοι!!

      Ντροπή δική σου!!:Ρ

      Διαγραφή
    9. Μισή δική μου, μισή δική σου! :Ρ

      Διαγραφή
    10. Σου χαρίζω τη δική μου μισή και είναι τώρα όλη δική σου η ντροπή!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    11. Σε πλημμυρίζουν συχνά τέτοια κύματα γαλαντομίας ή είναι η τυχερή μου μέρα;
      (τα δώρα δεν δωρίζονται!)
      χαχαχαχα! :Ρ

      Διαγραφή
    12. Εϊναι η τυχερή σου μέρα!!ΧΑΧΑ!!

      (Νομίζεις!!!ΧΑΧΑ!!)

      Διαγραφή
  9. Αααα και επιπλέον κάτι!!Όπως έχετε την απαίτηση όταν εσείς τα πετάτε όλα να μην βλέπουμε έε έτσι να μην βλέπετε και εσείς!!Δυό μέτρα και δυο σταθμά!!Αποφασίστε τι θέλετε!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα! Όλα και όλα! Άλλο εμείς! :Ρ
      Εμείς δεν βγαίνουμε με τα εσώρουχα στο μπαλκόνι μας!
      Αυτές είναι αντρικές συνήθειες! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Ναι άλλο εσείς!!Δε πάτε καλά!!ΧΑΧΑΧα!!

      Αυτές είναι καλές συνήθειες!!!Να βγαίνετε και με τα εσώρουχα,μη σου πω κάποιοι από τον αντρικό πληθυσμό θέλουν να βγαίνετε και χωρίς, για να είστε ίσες!!Όπου θέλουμε τη ξχνάμε την ισότητα;;;ΧΑΧΑΧΑ!!

      Ναι το βρήκαμε!!Αντρικές συνήθειες και κουραφέξαλα!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    3. Μα εμείς για εσάς το κάνουμε! :Ρ
      Θα ήθελα να δω το ύφος σου εάν έβγαινε η κοπέλα σου πχ γυμνή στο μπαλκόνι και την καλημέριζε με ένα τεράστιο χαμόγελο ο γείτονας!
      χαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    4. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
      Άκου να δεις επειδή μιλάμε για σενάρια επιστημονικής φαντασίας τώρα θα προτιμούσα τη γειτόνισσα μου,αν είχα,να βγαίνει έτσι ε και δε θα με ενδιέφεραν και πολλά!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Τι κάνετε για εμάς;;;

      Διαγραφή
    5. Μα για εσάς ώρες ώρες απαρνιόμαστε τα δικαιώματά μας και την ισότητα!
      Χαλί γινόμαστε να μας πατήσετε και εσείς συνεχίζετε να παραπονιέστε!
      Μα τι αχαριστία! :Ρ
      εεεμμ βέβαια!! σιγά που δεν θα ήθελες! :Ρ χχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    6. Να την απαρνηθείτε ολοκληρωτικά πάντα και παντού!!ΧΑΧΑΧΑ!!
      Μήπως εννοείται ότι μας κάνετε χαλί;;:Ρ:Ρ
      Μας λες και αχάριστους!!Τσ τσ τσ!!!ΧΑΧΑ!!

      Εεεεεεεμ βέβαια!!!Γιατί να μην ήθελα!!!:Ρ ΧΑΧΑΧΑ!!
      Αλλά δεν έχω γειτόνισσα γαμωτο μου!!!Πφφφφφ!!ΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    7. Αυτές οι φαλλοκρατικές ιδεοληψίες αλλού λατρεμένε φιλόσοφε! :Ρ
      Ακούς εκεί! χαχαχαχα!
      Είναι μια πολύ καλή αφορμή για μετακόμιση και για να εκτιμήσεις λίγο περισσότερο το γυναικείο φύλο! :Ρ
      χαχαχαχα!

      Διαγραφή
    8. Μα δεν είναι φαλλοκρατικές,αντιθέτως βλέπω ένα πνεύμα φεμινισμού να σε διατρέχει!!!Πότε θα σου κάνουμε εξορκισμούς;;:Ρ:Ρ:Ρ
      Και λατρεμένος και φιλόσοφος!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Ακούς εκεΊ!!:Ρ:Ρ:Ρ

      Θα κάτσω να ψάξω τώρα πολυκατοικία με γειτόνισσα που έχει το μπαλκόνι της απέναντι μου;;;;;Βαριέμαι!!Εκτός και αν...!!Που μένεις;;ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    9. Γυναικεία αλληλεγγύη λέγεται! Αμέσως φεμινίστρια! :Ρ
      Μα φυσικά! 2 σε 1! Νοικοκυρεμένα! Και σαμπουάν και μαλακτικό! χαχαχαχα!

      Κάπου με παντζούρια για να γλιτώνω από τα αδιάκριτα μάτια των γειτόνων!
      χαχαχαχα! :Ρ

      Διαγραφή
    10. Ναι γυναικεία αλλυλεγγύη το λέμε τώρα!!ΧΑΧΑ!:Ρ
      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!Και σαμπουαν και μαλακτικό λεει!!ΧΑΧΑΧΑ!!Δηλαδή ρε με θεωρείς σαμπουαν;;;ΧΑΧΑ!!

      Έχω μάτια με υπέρυθρες σαν το Σουπερμαν!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!::Ρ
      Ε και δεν είναι αδιάκριτα μάτια,απλά εμείς οι γείτονες θέλουνε να σε γνωρίσουμε καλύτερα!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    11. Αμέ! Απλά ακόμη δεν μπορώ να προσδιορίσω τη μυρωδιά του! Αλλά είπαμε...ΚΑΙ μαλακτικό!
      Βρε ηδονοβλεψία! Θα σε προσέχω μου φαίνεται! Σούπερμαν ξε σούπερμαν! :Ρ
      Οι γείτονες να κάτσουν στα αβγά τους! Γιατί δεν το έχω για πολύ να βάλω τέρμα μουσική και να μην τους αφήνω κάθε βράδυ να κοιμούνται! χαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    12. Τι μυρωδιά με βάζεις;;ΧΑΧΑ!!Γιατί ΚΑΙ μαλακτικό;;:Ρ

      Εγώ φταίω βρε που θέλω να γνωρίσω τους άλλους καλύτερα!!ΕΠιπλέον τα μάτια αυτά τα δανείζω σε όσους το επιθυμούν έναντι αδράς αμοιβής!!:Ρ:Ρ Να με προσέχεις γιατί έχω πέσει χαμηλά,εχω πέσει χαμηλά μάτια μου γλυκά να με προσέχεις!!:Ρ:Ρ
      Δεν έχουν αβγά!!:Ρ:Ρ Ε θα βάλουν και αυτοί τέρμα τη μουσική και δε θα κοιμάται κανείς στο τετράγωνο!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    13. Εσένα; Κάτι απροσδιόριστο ακόμη αλλά δροσερό! Ανατολίτικη μυρωδιά πάντως με πολλά μπαχαρικά! Τα κλασσικά γάλα, καραμέλα, σαπούνι κλπ δεν σου ταιριάζουν!
      Γιατί είπαμε είσαι ο τέλειος συνδυασμός! Κάνεις για πολλές χρήσεις!

      Δικαιολογίες ενός ματάκιααα! Ναι, γιατί είναι special πάνω από όλα! (κατάλαβα...παραμυθιάζεις τον κοσμάκι! :Ρ)
      Μπα μπα; Ξέρουμε και από Πορτοκάλογλου; Μμμμ άντε, βρήκα ένα +!
      Ξέρεις, είναι γείτονάς μου...μένει στο παραδίπλα τετράγωνο, οπότε κρίμα να του στερήσω τον ύπνο! :Ρ

      Διαγραφή
    14. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!Δροσερό λέει!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Κρύβω λοιπόν πολλά μυστήρια της μακρινής Ανατολής των μυστηρίων και των μπαχαρικών!!:Ρ:Ρ Ω ευχαριστώ που δε με ρίχνεις με κλασσικές μυρωδιες!!ΧΑΧΑ!!
      Καλά σε λίγο σε βλέπω να μου φτιάνεις και ναό!!Παπαπαπα λατρεία!!:Ρ:Ρ

      Δεν ειναι δικαιολογιεεεεεεεες!!Απλά σε αυτόν τον σκληρό κόσμο,τον δίχως ανθρώπινη επαφή προσπαθώ να έρθω σε κοντινότερη επαφή με τους ανθρώπους!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!
      Εννοείται ότι είναι special!!!:Ρ (Δε παραμυθιάζω κανέναν,μετά την πληρωμή τουλάχιστον!!!:Ρ:Ρ)

      Αμε,αμε!!Ω εντάξει αφού μου βρήκες και ένα + τι να πω με σκλαβώνεις!!ΧΑΧΑ!!
      Ε και;;;Δε νομίζω ότι θα έχει κανένα πρόβλημα να στερηθεί τον ύπνο του!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    15. Ναό, ε; Χμ..Μπορώ να δώσω ό,τι μου ζητήσουν. Αλλά κανείς δε μου ζήτησε αυτό που εγώ θα ήθελα να δώσω κι αυτό συμβαίνει σε όλους τους ανθρώπους...όπως λέει και ο Σεφέρης!
      Θα δούμε! Εξάλλου δεν θα έπρεπε να είμαστε υπερβολικοί! Οι υπερβολές επιτρέπονται μόνο για τους ανθρώπους που θέλουμε να εγκαταλείψουμε σύντομα!
      Και έχουμε πολύ καιρό αλληλογραφίας και ατέρμονης φλυαρίας!
      Χαιρετώ λατρεμένε φιλόσοφε!

      Διαγραφή
    16. Πάντα υπάρχει η πρώτη φορά!!:Ρ

      Τι θα ειδούμε;;;;
      Ίσως ναι,ίσως όχι ποτέ δε ξέρεις κανείς!!:)

      Καλά αυτό είναι σίγουρο!!:Ρ

      Χαιρετώ μικρή ακοινώνητη που δε θέλει να γνωριστεί με τους γείτονες της από το μη λατρεμένο μη φιλόσοφο!!:Ρ

      Διαγραφή
    17. Δεν αμφιβάλλω...μπορεί και να έχεις δίκιο!(καλά...μπορεί είπαμε!)
      Τα προσπερνάω όλα τα υπόλοιπα...μα καλά...και εσύ μικρή; -.-
      Αμάν πια! Όλοι έρμαια αυτής την ηλικιακής προκατάληψης! 'μεγάλε!'
      (:

      Διαγραφή
    18. Έχω δίκιο!!Πάρτο χαμπάρι!!:Ρ:Ρ

      Αφού είσαι μικρή τι να κάνω;;;;;;:Ρ

      Δεν είναι ηλικιακή προκατάληψη είναι η αλήθεια!!:Ρ

      Διαγραφή
    19. Θα'θελες!!
      Σιγά που είμαι μικρή! Στο μυαλό φ υ σ ι κ ά και σε περνάω!!
      Άλλο το φαίνεσθαι άλλο το είναι! :Ρ

      Διαγραφή
    20. Η αλήθεια θέλει!!!!:Ρ

      Μα και Φ-Υ-Σ-Ι-Κ-Α έχεις ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ το καλάμι μικρή!!!:Ρ

      Πράγματι αλλά δεν μας αφορά εδώ!!Η περίπτωση σου δεν εμπίπτει εδώ!!:Ρ

      Διαγραφή
    21. Trust me μπορώ να σου σπάσω τα νεύρα με την ισχυρογνωμοσύνη μου! Να ένα πραγματικό χαρακτηριστικό του ζωδίου μου! (εντάξει, τώρα αυτό το είπα επίτηδες για να σε εκνευρίσω!! ελπίζω να έπιασε!)

      Άντε πάλι το μικρή... -.- Χμμ, ανεπίδεκτος μαθήσεως...θα μάθεις...που θα πάει!
      Το είχε πει ο καημένος ο Κάφκα πως όποιος διατηρεί την ικανότητα να βλέπει
      την ομορφιά, δεν γερνάει ποτέ...και με τιμά ιδιαιτέρως που μου το αναγνωρίζεις! Αλλά μικρή -.-

      darling, άραγε ξέρεις το δικό μου είναι ή φαίνεσθαι; that is the question!

      Διαγραφή
  10. εντάξει,τώρα!

    τη λάτρεψα!
    χαχα μωρέ εγώ τον χαιρετάω,ακόμη κι αν φοράει μποξεράκι:3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι ο δικός μου γείτονας με το μποξεράκι βγαίνει,αλλά είναι γέρος με μπιροκοίλι. >.<
    Έεεεναν ωραίο έχουμε κι αυτός βγαίνει πάντα ντυμένος.Τς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Τόσο καλά! Εμμ! Οι ατυχίες της ζωής! :Ρ

      Διαγραφή

χμμ...