31/5/12

Συνειδητοποιώντας την κρίση...ή και όχι;

Συνειδητοποιώντας την κρίση...
Όχι, όχι από τις ατέρμονες, καθημερινές συζητήσεις γι'αυτή -οι πιο πρόσφατες κινδυνολογίες(;) προήλθαν από ένα γεμάτο(!) ασφυκτικά εστιατόριο από μια θαμώνα του, λέγοντας 'Ο ΣΥΡΙΖΑ θα μας κλείσει τις εκκλησίες και θα μας πάρει ό,τι έχουμε και δεν έχουμε!'

Όχι, ούτε από τις παντός καιρού πολιτικές ειδήσεις που έχουν κατακλείσει τα ΜΜΕ -μα να θες να δεις μια σειρά στην τηλεόραση και να μην μπορείς, ή να θες να διαβάσεις ένα άρθρο τελείως άσχετο με την οικονομία και την πολιτική, έτσι για αλλαγή, και να μην βρίσκεις...

Όχι, πάλι, ούτε από τις ύβρεις που ακούς διαρκώς για φασιστικούς οργανισμούς, αλλά και μη -ξέρουμε να φτιάχνουμε και διαδικτυακά groupάκια για να αισθητοποιούνται ακόμη περισσότερο οι χυδαιολογίες μας...

Το πρόβλημα είναι η σ ο κ ο λ ά τ α! Μάλιστα μάλιστα. Καταλαβαίνεις την κρίση, όταν θες, βρε παιδί μου, μια σοκολάτα -για να εντρυφήσεις με την παρέα της στα μύχια των γεωμετρικών σχημάτων, και να απαγκιστρωθείς από το φόβο να σε πετούσε ο Πλάτωνας έξω από τη σχολή του λόγω της ασχετοσύνης σου- και έχεις περάσει από 10 διαφορετικά περίπτερα, και τα μισά είναι ή κλειστά, ή δεν έχουν! Πότε άλλοτε ήταν άδεια τα ψυγεία; Ή κλειστά τα περίπτερα νωρίτερα από τις 10.00; Πάει, χάλασε ο κόσμος...


9 σχόλια:

  1. μηπως το λακτα κεικ??

    γιατι εδω δεν το εχουν ολα και εχω παθει μεγαλο σοκ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και επισης κριση ναι! ηθικη!
    με τοση βία αξιζει να καθισεις μετα τις 10? ποσα θα βγαλεις, εξαλλου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιδί μου τίποτα! Ίχνος σοκολάτας!! (by the way και εμένα αυτό μ'αρέσει!)
    Αλλά ούτε έστω μια Παυλίδης ή μια Ίον! Τίποτα!

    Εμ αυτό να μου πεις! Πόσοι τρελοί τρέχουν μες τη νύχτα να ψωνίσουν; (εκτός από εμένα; :Ρ)
    Εάν είναι να φοβούνται οι άνθρωποι μην βγάλει μαχαίρι ο κάθε πελάτης τους, κλείνουν τα πάντα μια ώρα αρχύτερα και πάνε σπιτάκι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω συνέχεια της αφήγησης! Δε μπορεί, λογικά θα βρήκες σοκολάτα τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα άστα! Τίποτα πουθενά!
      Τελικά συμβιβάστηκα με παγωτό...και σήμερα θα πάω στο supermarket! Ε τι στο καλό...δεν μπορεί να μην βρω ούτε εκεί!

      Διαγραφή
  5. Το χειρότερο είναι να έχεις τα γυναικολογικά σου θέματα (If you know what I mean),να είσαι μες στα νεύρα,να θες επειγόντως Milka με καραμέλα και να μην έχει πουθενάααα!
    -Πάρε Lacta μωρέ!,μου λέει ένας περιπτεράς.
    -Τι να την κάνω την Lacta;Δεν καταλαβαίνετε το δράμα μου!,του απαντάω και σηκώνομαι και φεύγω τάχιστα.

    Εντάξει,παίζει να με πέρασε για τρελή. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα η αδυναμία μου είναι η Lacta με το κέικ και η Ίον!
      Μα τέτοιους περιπτεράδες θες να τους χτυπήσεις! Πού να καταλάβουν!! :Ρ

      Διαγραφή
  6. Με σκοτώνεις τώρα!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    Το πιο βασανιστικό είναι αυτό να ψάχνεις σοκολάτα,να έχεις πάθει σύνδρομο στέρησης και να μη βρίσκεις,να θέλεις να χαρακωθείς και να μη βρίσκεις!!Εφιάλτης,εφιάλτης!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με! Και ακόμη να φανταστείς δεν έχω πάει στο supermarket να πάρω!!!!!!!!! Αμάν πια!

      Διαγραφή

χμμ...