9/6/12

Καλοκαιρινή διάθεση!

Και μετά αυτή την ανανέωση του blog, γιατί όσο να'ναι μπήκε το καλοκαίρι και δεν αντέχω να βλέπω τόση μαυρίλα ακόμη και στο blog μου -υπάρχει αρκετή τριγύρω μας που φτάνει και περισσεύει - είπα να κάνω μια ευχάριστη και καλοκαιρινή ανάρτηση..
Οι 'πανελλήνιοι' τελειώσαν (εντάξει, έχουν ακόμη τα ειδικά μαθήματα κάποιοι αλλά σιγά!), οι φοιτητές λογικά οδεύουν και εκείνοι προς το τέλος της εξεταστικής -συγχωρέστε με αλλά δεν έχω ιδέα για το πρόγραμμά σας- τα σχολεία και οι ενδοσχολικές εξετάσεις έχουν μπει στην τελική εβδομάδα και επιτέλους η επενέργειες των Λονδρέζων που είχαν έρθει να πάρουν τη φλόγα από τη χώρα μας και μας 'κόλλησαν' τον καιρό τους έχουν πια εξασθενίσει για τα καλά. Ο υδράργυρος κοντεύει να ξεπεράσει τους 30 βαθμούς Κελσίου και οι κοσμοβριθείς παραλίες έχουν την τιμητική τους αυτή την περίοδο! (Στο σημείο αυτό θα γκρινιάξω λίγο γιατί ακόμη δεν έχω πάει για μπάνιο...αλλά τέλος πάντων...) 
Θέλω να ευχηθώ σε όλους τους διαδικτυακούς ταξιδιώτες που με θυμούνται και αντέχουν να διαβάζουν την ακατάσχετη πολυλογία μου, ένα τεράστιο καλό καλοκαίρι με πολλά χαμόγελα και καλοκαιρινή διάθεση! Μην ξεχνάτε τα αντηλιακά σας και να πίνετε πολύ πολύ νερό! Στις θηλυκές υπάρξεις θα πω να μην αρχίσετε να τρελαίνεστε με κιλά και τέτοιες ιστορίες -γιατί ως κοπέλα και εγώ καταλαβαίνω τις καλοκαιρινές ανησυχίες που δημιουργούνται κάθε χρόνο τέτοιον καιρό- και στην αντρική παρέα θα ήθελα να ζητήσω να μην μας ζαλίσετε με τα ποδόσφαιρά σας. Ναι φίλοι μου, γίνεστε εκνευριστικοί όταν εμείς για παράδειγμα θέλουμε να βγούμε έξω να χαρούμε τα υπέροχα καλοκαιρινά βράδια αλλά εσείς εγκιβωτίζεστε στο σπίτι με τις μπύρες και τις πίτσες σας να βρίζετε και να φωνάζετε μπροστά από μια τηλεόραση. Πόσω μάλλον όταν θέλουμε να κάτσουμε σε κάποιο μπαράκι, αλλά είναι κατακλυσμένο από αντροπαρέες που έχουν στη διαπασών την τηλεόραση και χυδαιολογούν χορωδιακά. 
Αυτά, τι να σας κάνω, είπαμε καλοκαιρινή και ανανεωμένη ανάρτηση, αλλά καλοκαίρι χωρίς γκρίνια γίνεται; Δεν γίνεται!
Καλά μπάνια, καλά ξεμπερδέματα από υποχρεώσεις (ειδικά στα παιδιά που θα πρέπει να κάνουν φροντιστήρια 2 μήνες τώρα -συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου) και να γελάτε!
Σας φιλώ στη μουσούδα και θα επανέλθω με περισσότερες δακρύβρεχτες, ποιητικές, επίκαιρες αναρτήσεις!
à bientôt!! ♥


p.s. (Όχι δεν θα πω I love you -αν και είναι υπέροχη ταινία) Ακούστε αυτό το γλυκύτατο τραγουδάκι! Φιλιά! 














16 σχόλια:

  1. χμμ... αλια απο μας που αρχιζουμε εξεταστικη απο βδομαδα δηλαδη. Να κατι τετοια με νευριαζουν που μοιραζουν παντου την ευχη καλο καλοκαιρι απο τον ιουνιο. ΕΛΕΟΣ! δε σεβονται τους φοιτητες...αχχχ...
    ασε με να γκρινιαξω λιγο ε.. χαχαχα

    τι ομορφο τραγουδάκι ! γλυκουλικο!!!

    αντε και καλο καιλοκαιρι ομορφια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το τραγούδι το λατρεύω.
    Η εξεταστική έχει ακόμα για να τελειώσει.
    Ελπιζω να γραψες καλα στις πανελληνιες!
    Καλλά αποτελέσματα και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @La Romantique Ευχαριστώ γλυκιά Γαλλίδα! Και σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ἅλς Έλα έλα γκρινιάρα! Και εγώ ακόμη έχω ενδοσχολικές και μετά αμέσως φροντιστήρια μέχρι τον Αύγουστο! Αλλά έπρεπε να ευχηθώ! χαχαχα! :)
    Μερσί πάντως!♥
    Και σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @SpaceExplorer Είναι μια γλύκα και πολύ αισιόδοξο!
    Μακάρι να έγραφα γιατί τώρα θα είχα ξεμπερδέψει...Κρατώ τις ευχές για του χρόνου! :)
    Ευχαριστώ και σε εσένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό καλοκαίρι και καλό κουράγιο με τα φροντιστήρια,Χριστινάκι. :)
    Εύχομαι καλή πρόοδο.

    Καλησπερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Κ.† Αχ σ'ευχαριστώ!! :) Μακάρι!!
    Καλησπέρα και από εμένα!! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχουμε τελειώσει το ένα τρίτο!!Ακούς εκεί τελειώνουμε!!Πφφφ!!:Ρ:Ρ

    20 τελειώνουμε!!:(

    Επιτέλους άλλαξε αυτή η μαυρίλα!!Πφφφ!!:Ρ:Ρ

    ΠΟΙΟΙ 30 ΜΩΡΕΕΕΕ ΠΟΥ ΕΧΩ ΨΗΘΕΙ ΚΑΙ ΒΡΑΣΕΙΙΙ ΣΗΜΕΡΑΑΑΑ;;;;ΠΑΣ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    Και άσε με σε παρακαλώ να λέω γκρινιάρα μόνο εγώ την Αλς που τις χρωστάω κιόλας!!:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ρασκόλνικωφ Χαχαχα μαζί με τις δικές μου ενδοσχολικές λοιπόν! Μάλιστα μάλιστα! Τι να κάνω...πού θες να ξέρω τα φοιτητικά προγράμματα; Του χρόνου ξαναμιλάμε! :Ρ
    Τόσο λέει το θερμόμετρό μου τι θες τώρα; Να πας για μπάνιο!
    Α! Ώστε της έχει βγει το όνομα! Μμμ μάλιστα! Ακούς λατρεμένη; Σε πήραμε είδηση!!!
    Kisses!
    υ.γ. και εμένα με κούρασε το μαύρο! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό καλοκαίρι Χριστινάκι!!
    Και μη στενοχωριέσαι, ούτ' εγώ έχω πάει ακόμα θάλασσα.
    Τι όμορφο τραγουδάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @serenata Πραγματικά λυπάμαι που δεν έχεις πάει αλλά χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη! :Ρ
    Καλό καλοκαίρι λοιπόν!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @CineFre@k Και σε εσένα!! Με πολλά πολλά μπάνια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γκρινιαζεις οσο κι εγω! Μοιαζουμε νομιζω και συμφωνουμε κιολας οσον αφορα κιλα και αντρικο ποδοσφαιρο!! :)

    Φιλια και καλο καλοκαιρι κι εσυ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Aerlyn0204 Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη! χαχαχα! (:
    Φιλιά και καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χμμ...