13/6/12

Αν μ’ ηγάπας..



Aν του βίου μου το σκότος
φαεινή έρωτος ακτίς
διεθέρμαινεν, ο πρώτος
της αλγούσης μου ψυχής
ο παλμός ήθελεν ήτο ραψωδία ευτυχής.
Δεν τολμώ να ψιθυρίσω
ό,τι ήθελον σε ειπεί:
πως χωρίς εσέ να ζήσω
μοι είναι αφόρητος ποινή —
αν μ’ ηγάπας... 
πλην, φευ, τούτο είν’ ελπίς απατηλή!

Aν μ’ ηγάπας, των δακρύων
ήθελον το τέρμα ιδεί·
και των πόνων των κρυφίων.
Οι δε πλάνοι δισταγμοί
δεν θα ετόλμων πλέον να δείξουν την δολίαν των μορφή.
Εν τω μέσω οραμάτων
θείων ήθελ’ ευρεθείς.
Pόδα θαλερά την βάτον
θα εκόσμων της ζωής —
αν μ’ ηγάπας... 
πλην, φευ, τούτο είν’ απατηλή ελπίς!

~Κ.Καβάφης

8 σχόλια:

  1. δακρυσα...

    * Ο Καβάφης πάντα με αγγίζει. Παντα με μαγευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πωωω είμαι θεα τελος!!!!
    οταν αρχισα να το διαβαζω λεω Καβαφης τελος!
    ε με τοσο καβαφη τον εμαθα πια το υφος, ολα του..αχαχα
    τελος η περηφανια και ο επαινος εαυτου!

    ωραιο ποιηματακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστινάκι μου
    πόσο τρυφεροί στίχοι, με πόσο παράπονο,
    με πόση απελπισμένη αγάπη!
    Ποιός άραγε σήμερα μπορεί να πει
    από καρδιάς αυτά τα λόγια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι να πω εγώ τώρα;
    τα είπε όλα ο Καβάφης..πώς να αντισταθώ..
    πώς να μην χαθώ μέσα στις λέξεις του.
    εκείνες με στροβιλίζουν και χάνομαι
    στη δίνη της μαγείας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Sleepless είναι πραγματικά υπέροχος sleepless μου! και ώρες ώρες με αυτά που του προσάπτουν τον αδικούν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ἅ λ ς είσαι είσαι κοριτσάκι! άξια φιλόλογος! και ακόμη σπουδάζεις, φαντάσου με το που τελειώσεις!! πο πο πο!! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Levina σιγά που υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που μιλάνε με τέτοια ειλικρίνεια και ευαισθησία... (άντε, ένας...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @χαμένη σε ένα ατέρμονο όνειρο Δεν θα μπορούσε να μην σε αγγίξει ο λόγος του, παρά μόνο εάν δεν μπορούσες να νιώσεις... Χάνεσαι και ταξιδεύεις μέσα στις λέξεις του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χμμ...