10/6/12

Trust..

Κάθε ταινία αγγίζει σαφέστατα τον κάθε άνθρωπο με διαφορετικό τρόπο...
Η συγκεκριμένη πάντως για εμένα είναι η χειρότερη ταινία που έχω δει. Μην με ρωτήσετε γιατί, δεν ξέρω. Ίσως επειδή μπορώ να καταλάβω την εμπιστοσύνη που έδειξε αρχικά η Άννι στον Τσάρλι...
Όσο περνούσαν τα λεπτά ένιωθα τους παλμούς μου να ανεβαίνουν. Την ώρα δε του σεξ στο μοτέλ απλά δεν μπορούσα να βλέπω...
Πόσο δολοπλόκα στήνει ένας παιδεραστής το προφίλ του, και μέσω της απροσωπίας καταφέρνει να ξεγελάει αθώα μυαλουδάκια... Γιατί η απροσωπία λειτουργεί ως μάσκα για να κρύψει την ασχήμια των ψυχών και τη διαστροφή που κουβαλάνε. Πόσοι -και βάζω και τον εαυτό μου μέσα- δεν νιώθουμε ασφάλεια πίσω από την ανωνυμία και την κρυφή ταυτότητα; Πίσω από ψευδώνυμα και ψεύτικες ταυτότητες; Το διαδίκτυο είναι ο κατεξοχήν παράδεισος των διεστραμμένων αυτών μυαλών που χτίζουν το προφίλ τους τόσο εξιδανικευμένα και με τέτοια μαεστρία, όπως και οι αράχνες πλέκουν τον ιστό τους. Δεν ονομάστηκε αδίκως ιστιότοπος λοιπόν...
Αυτή η νοσηρή πραγματικότητα συνάμα με τα τόσα ιντερνετικά εγκλήματα και τις παρενοχλήσεις μόνο αηδία μου προκαλούν. Με διαπερνά ένα ρίγος όταν σκέφτομαι πως θα μπορούσα να έχω βρεθεί μπροστά σε κάποιον αντίστοιχο του Τσάρλι. Πως θα μπορούσα να έχω βρεθεί σε ένα κρεβάτι, όπως ακριβώς και η Άννι, με κάποιον άγνωστο από πάνω μου, να μου ψιθυρίζει πόσο με θέλει, και να με ακουμπάει τόσο διεστραμμένα και τόσο στερημένα...
Μόνο που γράφω αυτή τη στιγμή τρέμουν τα χέρια μου.. Δεν ξέρω τι παραπάνω να πω. Απλά να προσέχετε. Αίφνης συνειδητοποιώ πόσο εύκολο είναι να λέμε 'σιγά μη συμβεί με εμένα' και πόσο εύκολο είναι να βρεθεί κάτι παρόμοιο μπροστά σου. Που θα σε στιγματίσει για όλη σου τη ζωή.
Κακά τα ψέματα. Για μια κοπέλα κυρίως, ο βιασμός μαζί με την αποβολή είναι -κατά εμένα- ό,τι χειρότερο μπορεί να της συμβεί. Γιατί μετατρέπει κάτι τόσο όμορφο, σε μια αποτρόπαιη, βέβηλη εικόνα.
Κάπου εδώ θα σταματήσω. Με έχει πιάσει η κοιλιά μου από την τόση αηδία της ταινίας. Και ακόμη έχω δει τη μισή...
Anyway, ίσως εγώ να είμαι υπερβολική αλλά μετά το 'Κουρδιστό Πορτοκάλι' το 'Trust' είναι από τις ταινίες που δεν πρόκειται να ξαναδώ και θα θυμάμαι για πολύ καιρό, άσχετα αν και οι δύο τους είναι φανταστικές και έχουν να μεταδώσουν τόσα αξιοθαύμαστα μηνύματα.
Εάν πέσουν ποτέ στα χέρια σας, δείτε τες...μα περισσότερο, π ρ ο σ έ χ ε τ ε . Τους πάντες και τα πάντα...


Ιδού τα 2 trailers..










p.s. Το κουρδιστό πορτοκάλι δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έλεγα πιο επάνω, αλλά είναι συγκλονιστική ταινία.

5 σχόλια:

  1. Πολύ καλό το θέμα που επέλεξες να αναλύσεις.
    Προσωπική γνώμη είναι πως το ίντερνετ είναι πιο επικίνδυνο απ' την πραγματικότητα, διότι εδώ δεν υπάρχει το "πρόσωπο"..!
    Θέλει πολύ προσοχή, και εδώ δεν χωρά αν είσαι αγόρι ή κορίτσι, γιατί δόξα το Θεό, από ανώμαλοι άλλο τίποτα!
    ...
    Ένα όμορφο υπόλοιπο μέρας εύχομαι!
    ...
    Υ.Γ. με ένα μόνο θα διαφωνήσω. τα πράγματα που μας κάνουν να σκεφτόμαστε καλό είναι να μην τα ξεχνάμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, και το μπλοκ όπως το έχεις πολύ μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βασικά δεν κατάλαβα η μικρή μετά τον ερωτευεται και καλά; η αυτος την ερωτευεται;

    γιαυτο αν ειναι να συναντηθεις με καποιος απο το ιντερνετ καλο ειναι να πας με φιλους σου, τουλαχιστον εναν. Αν και μερικες φορες πιστευω οτι δε χρειαζεται να συναντηθειτε...

    Όσο για την εμπιστοσύνη, εδώ δεν έχουμε στον ίδιο μας τον εαυτό θα έχουμε στους ξένους; οχι βεβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ξύλινος Ιππότης Έχεις τόσο δίκιο! Καλή συνέχεια και σε εσένα!!
    Να τα ξεχνάμε όχι βέβαια! Απλά όχι και να τα βλέπουμε όλη την ώρα! (συνηθίζω να βλέπω μια ταινία πολλές φορές γι'αυτό το λέω :Ρ)
    Ευχαριστώ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ἅ λ ς Αυτός της λέει πως είναι πανέμορφη και ξεχωριστή για εκείνον, η μικρή τα πιστεύει και όταν μαθαίνει πως τα έχει ξανακάνει και με άλλες συνομήλικές της, της ανοίγουν τα μάτια και καταλαβαίνει πως την κορόιδευε.
    Το ιντερνετ μπορεί να είναι αφορμή να γνωρίζεις ανθρώπους αλλά δεν μπορείς με το καλημέρα σας ούτε να τους συναντάς, ούτε να τους εμπιστεύεσαι! Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου τύχει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

χμμ...