3/7/12

Όμορφη βραδιά απόψε..

Άκου, πως τραγουδάει το τριζόνι! Σε λίγο θα βγεί ο Αυγερινός. Σε λίγο θα ξημερώσει. Κοίτα που ξεχάστηκε μια ξελογιασμένη καρδερίνα. Και ξαγρυπνά. Κοιτάζει το φεγγάρι. Και ονειρεύεται..
Σε λίγο θα ξημερώσει. Κοίτα που ξεχάστηκαν κάποιοι ξελογιασμένοι άνθρωποι. Και ξαγρυπνούν. Κοιτάζουν το φεγγάρι. Κι ονειρεύονται... Ονειρεύονται και ελπίζουν...
Όμορφη βραδιά απόψε. Μύρισε έρωτα η νύχτα. Και άλλαξε το χρώμα του ουρανού. Ίδιο και απαράλλακτο πλέον με τον έρωτα. Γιατί ο έρωτας έχει το χρώμα του φεγγαριού όταν είναι πανσέληνος. 
Και αν περπατάμε μες τη νύχτα μόνοι μας, είναι που τα όνειρά μας έχουν σκορπίσει στον ουρανό και έχουν βάψει το χρώμα του δειλινού. Μην βιάζεσαι να σκορπίσεις και τα τελευταία μας κομμάτια στο βραδινό αεράκι. Θα βάψεις τη νύχτα μενεξεδί, όμοια με τη μοναξιά μας και δεν πρέπει.
Είναι νωρίς ακόμη αγάπη μου. Περίμενε να σε χορτάσω για ένα τελευταίο φεγγάρι και μετά φύγε και άσε μου τα αστέρια. Όμως τι να τα κάνω τα άστρα, αφού εσύ θα είσαι μακριά;
Στην επόμενη πανσέληνο θα θυμάμαι όσα μου χάρισες απόψε, και θα αναπολώ το μακάβριο αντίο σου. Δέξου το τελευταίο μου φιλί απόψε. Έχε γεια όνειρο απατηλό. 


6 σχόλια:

  1. Χριστινάκι μου,σε βρίσκω ερωτευμένο; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί μου το λέτε όλοι αυτό; :Ρ
      Μακάρι Κατερίνα μου αλλά υποθέτω πως γράφω όλα όσα δεν μπορώ να νιώσω, γιατί η αλήθεια είναι πως έχω πολύ καιρό να νιώσω ειλικρινά ερωτευμένη..
      Ελπίζουμε παρόλα αυτά! :Ρ
      Σε φιλώ!♥
      Απόλαυσε την πανσέληνο σήμερα!

      Διαγραφή
  2. "Κοίτα που ξεχάστηκαν κάποιοι ξελογιασμένοι άνθρωποι. Και ξαγρυπνούν. Κοιτάζουν το φεγγάρι. Κι ονειρεύονται... Ονειρεύονται και ελπίζουν..."


    λες να έρθει ο πρίγκιπας απόψε να κοιτάξουμε το φεγγάρι μαζί;
    μακάρι,μακάρι..πόσο θα ήθελα να ξαγρυπνήσουμε μαζί απόψε..
    αλλά κάτι μου λέει πως εκείνος θα είναι μακριά,ξανά.
    πάλι δεν θα "μπορεί".θα είναι απασχολημένος.



    γιατί εγώ άφηνα τα πάντα για να είμαι μαζί του
    αφού εκείνος δεν [θα] το έκανε ποτέ;



    υπέροχη ανάρτηση χριστίνα μου♥
    πάλι καλά που υπάρχεις κι εσύ και με κάνεις να ονειρεύομαι
    πού και πού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκούλα! (:
      Όλοι έναν πρίγκιπα περιμένουμε...που ποτέ δεν έρχεται...
      Έλα ντε; Έλα ντε; Πώς να σου απαντήσω όταν δεν έχω βρει τις ανάλογες απαντήσεις και για εμένα την ίδια;

      Σε φιλώ! Απόλαυσε και εσύ τη σημερινή πανσέληνο!

      Διαγραφή
  3. Όταν τις γλυκιές βραδιές έξω στα σκαλιά κάθομαι
    κι ακούω τα τριζόνια , μυρίζουν γύρω μου τα λουλούδια
    στο νυχτερινό αεράκι, δεν σκέφτομαι πρίγκηπες, ούτε
    με νοιάζει αν είμαι ερωτευμένη, γελάω με την ομορφιά
    που υπάρχει γύρω μου, με όσα με κάνουν ευτυχισμένη
    κι η καρδιά μου γεμάτη είναι...
    Απόλαυσε την ζωή Χριστινάκι μου
    αν είναι να έρθει κάτι αυτό θα γίνει και χωρίς να
    το πιέζει κανείς.

    φιλιά πολλά
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Λεβινάκι μου! Και εγώ αυτό πιστεύω!
      Γι'αυτό, για την ώρα απολαμβάνω την πανσέληνο! (:
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή

χμμ...