10/7/12

Ας πούμε μερικές αλήθειες...

Γιατί super omnes veritas... να πετάξω και το λατινικό μου! Τι χάνω το καλοκαίρι μου να τα μαθαίνω...
Ξεφεύγω...ας πω μερικές αλήθειες λοιπόν μιας και το ξεκίνησα...


Πρώτον, όχι, δεν είμαι ευτυχισμένη όλη την ώρα. Πώς θα μπορούσα άλλωστε; Ποιος άνθρωπος μπορεί να βιώνει την ευτυχία εσαεί; Κανείς. Θα μου πείτε γιατί ο άνθρωπος είναι απαραίτητα πλασμένος για την ευτυχία; Ούτε. Απλά είναι αρκετά εγωιστής για να νομίζει πως του αξίζει. Εγώ το ψάχνω ακόμη για να πω την αλήθεια...


Δεύτερον, δεν μπορώ να θεωρήσω τον εαυτό μου τρελό θιασώτη της αλήθειας. Αυτή η αναθεματισμένη επιδίωξη κατά βάση πληγώνει, στενοχωρεί και καταστρέφει. Τι και αν τρελαίνω τους άπαντες να μου λένε την αλήθεια no matter what; Πολλές φορές δεν την αντέχω -άλλο αν δεν το δείχνω. 


Θέλω τον έρωτα -όπως έχετε καταλάβει από τις πρόσκαιρες αναρτήσεις μου μέσα στη μελούρα. Δεν θέλω πια μονάχα την αγάπη. Έχω καταλάβει με τον χειρότερο ίσως τρόπο πως απλά δεν είναι αρκετή. Είναι υπέροχη και σε κάνει να αισθάνεσαι τόσα πολλά, αλλά δεν είναι αρκετά. Όταν χάνεται το πάθος, άστα να πάνε...χάνεται και το κορμί πατριώτες και πατριώτισσες... 


Έχω αρχίσει να καταλαβαίνω τι κρύβουν μέσα τους οι άνθρωποι και με τρομάζει, αλήθεια. Όσο περισσότερα γνωρίζεις, τόσο περισσότερο ανοίγουν τα μάτια σου, και τόσο περισσότερο ανακαλύπτεις την ασχήμια που κρύβεται και περιμένει να ξεχυθεί... και δεν μου αρέσει αυτό. Με τρομάζει η αλήθεια είναι...


Θέλω να φύγω. Και ας γίνω πιο συγκεκριμένη. Θέλω να φύγω από την Αθήνα. Ή και από την Ελλάδα εάν είναι δυνατόν. Να πάω κάπου διαφορετικά, να γνωρίζω άλλες νοοτροπίες, άλλους ανθρώπους, άλλες παραστάσεις, άλλα όνειρα... Βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια. Νιώθω κολλημένη σε μια πραγματικότητα που κοντεύει να γίνει νοσηρή και δεν ξέρω ποιο είναι το εμβόλιο που πρέπει να χρησιμοποιήσω για να αποφύγω την αρρώστια αυτή...


Θέλω να βάψω τα μαλλιά μου μαύρα -κατράμι όμως- και αργότερα μπορντώ. Τώρα αυτό είναι κάπως άσχετο, αλλά ήθελα να το πω!


Επίσης, θα ήθελα απίστευτα να δω άμεσα μερικά πρόσωπα... (Κ, Δ, Α, )
Δεν επεκτείνομαι περισσότερο, όχι ακόμη τουλάχιστον γιατί το κάθε πρόσωπο είναι και μια ξεχωριστή ιστορία και θα ξημερώσουμε... (και όχι, δεν είναι όλα γκομενικά, για όνομα του δία και των υπολοίπων 11, μην φρικάρετε!)


Όχι, δεν πιστεύω στο 12αθεο! Μην φρικάρετε ξανά! Δεν ξέρω πού και αν πιστεύω...Προβληματίζομαι αρκετά αυτή την περίοδο...Φάση είναι θα περάσει, και αν δεν περάσει δεν πειράζει... 


Έχω κάνει 4 μπάνια!! Και χαίρομαι απίστευτα γι'αυτό!


Θα πάω Κρήτη και είμαι ξετρελαμένη!


Νομίζω πως μου λέει ψέματα ένα πρόσωπο στη ζωή μου και αν επιβεβαιωθώ εκτός του ότι θα πέσω από τα σύννεφα γιατί το εμπιστεύομαι απόλυτα -και ίσως αυτό είναι και το λάθος μου- θα το μισήσω αυτό το πρόσωπο. Γιατί για κακό μου, τις μεγαλύτερες προσδοκίες τις έχω από τα άτομα που νοιάζομαι. Οι υπόλοιποι μου είναι απλά αδιάφοροι, γι'αυτό και σπάνια μαλώνω με άσχετους στη ζωή μου... Πιο πιθανό είναι να μαλώσω με πάρα πολύ κοντινούς φίλους και γονείς -ειδικά με τους τελευταίους έχουμε καταντήσει το σπίτι ρινγκ, λόγω των σπαστικών μου νεύρων, και δεν θα έπρεπε, και ίσως να έχω και μερικές τύψεις αλλά εντάξει τι να κάνουμε - παρά με απλούς γνωστούς που μου περνάνε αδιάφοροι για το οτιδήποτε πέρα από μια καλημέρα.


Νιώθω πως μια από τις χειρότερες επιλογές μου έχει προκύψει να είναι ίσως μια από τις καλύτερες και χάρη σε αυτή έχω μάθει τόσα που ειλικρινά δεν θα την άλλαζα. Βέβαια, ξέρω πως είναι τεράστιο λάθος, όμως τι στο καλό! Από μερικά λάθη προκύπτουν και υπέροχα σωστά!


Μου τη δίνει η βία. ΤΕΛΕΙΑ. Και όποιος λέει το αντίθετο, να πάει να κοπανήσει το κεφάλι του στον πρώτο τοίχο που θα βρει!
ΌΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ -για κ α ν έ ν α ν λόγο!


Θέλω να πάω θερινό και για βραδινό μπάνιο!


Θέλω να διαβάσω επιτέλους όλα τα υπέροχα βιβλία που με περιμένουν στη βιβλιοθήκη μου και δεν έχω χρόνο! Τραγικό!


Θέλω να συνεχίσω τα μαθήματα πιάνου και να μάθω ένα αναθεματισμένο, υπέροχο κομμάτι του Chopin, που όμως θέλει όχι 3 χρόνια που έκανα εγώ, αλλά 13 χρόνια μαθήματα!


Θέλω παγωμένο γιαούρτι. Με φράουλες. Και σοκολάτα.


Θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε κάποια άτομα και να μάθω κάτι που αναρωτιέμαι εδώ και πάρα πολύ καιρό...


...και επειδή ο Σεφέρης έχει πει να μην γράφουμε όταν δεν το νιώθουμε, και πως δεν πρέπει να βάζουμε καταναγκαστικά έργα στη ζωή μας, κάπου εδώ βάζω μια άνω τελεία στην ακατάσχετη πολυλογία μου...


Θα συνεχίσω τις εκμυστηρεύσεις αργότερα!
Σας φιλώ στη μουσούδα♥
Χριστίνα


υ.γ. το αρχέγονο κόλλημα των 3-4ων χρόνων πριν με τους placebo έχει επιστρέψει!
ακούω όλη την ώρα! oh my! έχει όμως τη χάρη του να θυμάμαι πως ήμουν τότε και πως έχω γίνει τώρα!


Ακούστε λοιπόν! (:


7 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για τη κοπελιά που βγαίνει τσιτσίδι για το καλό του ματιού του γείτονα!!:Ρ:Ρ:Ρ

    Απλά χωρίς να θέλω να διαφωνήσω μαζί σου σε κάτι να σου υπενθυμίσω πως δεν είμαστε άμοιροι των ευθυνών μας για τίποτα,ατομικά και κοινωνικά!Αν κάτι δε πάει καλά φταίνε όλοι,απλά η αναλογία ποικίλει!!Σκέψου το πριν κατηγορήσεις τους άλλους για οτιδήποτε και τότε θα δεις πως η κριτική που θα κανεις θα είναι παντα πιο εύστοχη!!Μια μικρή συμβουλή από ένα μεγαλύτερο σου!!:)

    Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο παλιός καλός Ρας επέστρεψε!
      Εντάξει τώρα! Δεν έχω λόγια! Θα το παίξω καλή σήμερα και δεν θα διαφωνήσω πουθενά! (σιγά μην σου δώσω τη χαρά να σου πω πως έχεις δίκιο!)
      Αλλά πέρα από την πλάκα...η μαυρίλα δεν σου πάει!
      Χαίρομαι που ο λατρεμένος φιλόσοφος είναι πίσω!
      Φιλιά και καληνύχτα!
      υ.γ. θα τη θυμάμαι τη συμβουλή, μεγάλε! ;)

      Διαγραφή
    2. Πάντα πίσω είναι αλλά με σκαμπανεβάσματα!!:Ρ

      (δεν χρειάζεται να μου δώσεις τη χαρά μιας και τη πήρα ήδη γιατί από το πνεύμα της πρότασης το έδειξες!!:Ρ)

      Η μαυρίλα είναι σύντροφος κοντινός,συνοδοιπόρος και συνεπιβάτης στο τρένο που λέγεται ζωή!

      Φιλόσοφος!!Πφφφφ!!!Ένα φοιτητάκος των τρεις και εξήντα είμαι!:Ρ

      Καληνυχτα!:)

      ΥΓ:Να τη θυμάσαι και να αρχισεις να την εφαρμόζεις από τώρα!!Μη σου πω να κάτσεις να αναψηλαφίσεις όλη σου τη ζωή και να δεις αν έχεις φταίξει κάπου και τη γλίτωσες χωρίς απώλειες!!Στο λέω γιατί η αδικία μαζεύει οργή και έχω άπειρα παραδείγματα!:)

      Διαγραφή
    3. Κάποιος είπε -μην με ρωτήσεις ποιος, δεν θυμάμαι- πως ο πιο βαθύς τρόπος για να αισθανθούμε κάτι είναι να υποφέρουμε γι’ αυτό. Το πιστεύω ακράδαντα. Αν δεν πονέσεις και αν δεν μαυρίσεις δεν εκτιμάς και δεν καταλαβαίνεις την αξία του άσπρου...(ταπεινή μου γνώμη πάντοτε.)
      Φταίω σε αρκετά. Όποιος πει πως δεν έχει κάνει λάθη στη ζωή του απλά λέει ψέματα.
      Είμαι όμως της άποψης, πως ό,τι έγινε έγινε και δεν πρέπει να εμμένουμε στο παρελθόν, παρά μόνο όταν χρειάζεται, αλλά να κοιτάμε το παρόν. Απλά να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη...
      Ελπίζω να μην έχω αδικήσει κάποιον, ή ακόμη και αν έχει γίνει αυτό, να ξέρει πως δεν το έχω κάνει επίτηδες...
      Όνειρα γλυκά και ευχαριστώ!

      υ.γ. θαρρώ πως υποτιμάς τον εαυτό σου ώρες ώρες...πολύ κακώς! να μάθεις να τον βλέπεις μερικές φορές και μέσα από τα μάτια άλλων...

      Διαγραφή
    4. Ίσως,αλλά όταν μπορούμε να το αποφύγουμε καλό είναι!!Τείνουμε στην ευτυχία και όχι στη δυστυχία!Εκτιμάς τα πράγματα όχι μόνο έχοντας πονέσει,γιατί πολλές φορές ακόμα και έτσι δε καταλαβαίνεις τίποτα,αλλά διαισθανόμενος τη βαθύτερη ουσία των πραγμάτων,την αιτία και το σκοπό των πάντων!!όταν καταλάβεις πως όλα αυτά είναι τόσο επιφανειακα και προσωρινά τότε καταλαβαίνεις την αξία του άσπρου πραγματικά!!Όλα είναι θέμα νόησης!

      Πράγματι δε μπορείς να αλλάξεις το παρελθόν,μπορείς όμως να απαλύνεις τις πληγές που προήλθαν από τα λάθη σου!Το να λες έχω κάνει λάθη και ποιος νοιάζεται είναι λίγο ανευθυνο δε βρίσκεις;Θα σε συμβούλευα για να τα έχεις καλά με τη συνειδηση σου να προσπαθήσεις είτε να διορθώσεις είτε κυρίως να ζητήσεις συγγνώμη!!θα είναι πολύ καλύτερα!:)

      Τα ίδια λάθη θα τα κάνουμε γιατι είμαστε άνθρωποι!!Θέλει πολύ προσπάθεια για να μην επαναλάβεις τα ίδια λάθη και κυριως μυαλό και ωριμότητα!

      Αν έχεις αδικήσει κάποιον χωρίς να το θέλεις είναι μια καλή ευκαιρία για να ζητήσεις συγγνώμη!!Είναι ότι καλύτερο!!Το ξέρω από προσωπική πείρα!!:)

      Τίποτα!!Απλά άκουσε καμιά συμβουλή του μεγαλύτεροι για να βελτιωθεί και η ζωή σου!!:Ρ

      ΥΓ:Οι άλλοι πολλές φορές βλέπουν την εικόνα,εγώ μπορώ να τα δω από μέσα και ξέρω καλύτερα!!:)

      Διαγραφή
    5. Θα σου χτίσω προτομή μια μέρα για τις συμβουλές σου!
      Και έχεις δίκιο. Δεν ωφελεί να διαφωνώ, ξέρω πως λες αλήθειες...
      Και είναι πολύ καλό που δεν χαϊδεύεις τη ματαιοδοξία του άλλου!
      Μην τα απολυτοποιούμε όλα όμως! Δεν είναι όλοι έτσι...δεν μένουν όλοι στο φαίνεσθαι! (:

      Διαγραφή
    6. Προτομή;ΧΜμμμ!!Που θα την έχω τη προτομή;;Τη θέλω μέσα στο Κοινοβούλιο!!:Ρ:Ρ
      Καλή κίνηση!!Καλύτερα να παραδίδεσαι μερικές φορές!!:Ρ
      Μα δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω κάτι τέτοιο!!Το να χαιδεύω τη ματαιοδοξία και τον εγωισμό κάποιου είναι σαν να τον σπρώχνω στο γκρεμό και εγώ δολοφόνος δεν είμαι και δε θα γίνω,ελπίζω δηλαδή!!

      ΥΓ:Μερικές φορές αυτό που κάποιος νομίζει για κάποιον οτι είναι το βαθύ του δεν είναι τίποτα παραπάνω απο μια υπερβολικά καλή κατασκευή,μια άριστη παραπλήνηση,ένα θεατρικό τέχνασμα!!Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται ακόμα και για το βαθύ!!:)

      Διαγραφή

χμμ...