26/7/12

Η στιγμή που όλοι περιμένατε και εγώ μαζί!

Γλυκιές μου υπάρξεις, 
ήρθε η ώρα να σας αποχωριστώ σιγά σιγά... Αύριο τελειώνω με τα καλοκαιρινά μαθήματα και επιτέλους θα πάω διακοπές. Για ένα μήνα λοιπόν παρά κάτι θα απέχω του διαδικτύου -έτσι, γιατί λίγη αποτοξίνωση ποτέ δεν έβλαψε κανέναν. Σας εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι, να απολαύσετε τις στιγμές ελευθερίας σας, όσο μικρές και αν μπορεί να είναι-πόσω μάλλον εσείς που δίνετε μαζί μου πανελλαδικές το μάιο, γιατί πραγματικά θα χρειαστούμε κάθε σταγόνα ελευθερίας- και να περάσετε υπέροχα! Ό,τι και αν σημαίνει για τον καθένα αυτό. Προσεγγίστε όσο πιο πολύ μπορείτε το τέλειο!  
Επιπλέον, να ξέρετε πως στις 2 Αυγούστου έχουμε πανσέληνο -αν δεν κάνω λάθος- οπότε θα ήταν μια υπέροχη ευκαιρία να εξορμήσετε σε κάποιο παραθαλάσσιο θέρετρο -ή και σκέτη παραλία- και να την απολαύσετε το βραδάκι της Πέμπτης. Εγώ θα βρίσκομαι κάπου στο Ηράκλειο της Κρήτης και υπό τον έναστρο ουρανό θα προσπαθήσω να απολαύσω όσο το δυνατόν περισσότερο το αυγουστιάτικο φεγγάρι.
Να ονειρεύεστε και να ελπίζετε στις καλοκαιρινές εκπλήξεις. Τα όνειρα είναι ό,τι μας έχει απομείνει -καλώς ή κακώς... 
Δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να πω ή τι να ευχηθώ. Μονάχα αγάπη. Κάντε τις καρδιές σας να γεμίσουν από δαύτη, γιατί χωρίς αυτή ζήτω που καήκαμε. Και όσοι λατρεμένοι λένε πως δεν υπάρχει -ώρες ώρες και εγώ- ένα έχω να πω. Υπάρχει, απλά ίσως να μην κοιτάμε προς τη σωστή κατεύθυνση. Ή να μην έχει έρθει η κατάλληλη στιγμή για να τη βιώσουμε...
Υπομονή! Όλα καλά μικρά μου ξωτικά... Διώξτε απλά την όποια καλοκαιρινή μελαγχολία -γιατί ξέρω πως ίσως ώρες ώρες να νιώθετε ένα σφίξιμο στο στήθος, όχι μονάχα από τη ζέστη...
Εις το επανιδείν! 
Ελπίζω να έχω κάτι αξιόλογο να σας πω με το που γυρίσω! Θα βγάλω πολλές φωτογραφίες πάντως -αυτό είναι σίγουρο! 
Περιμένω και τα δικά σας νέα!
Σας φιλώ στη μουσούδα!
Χριστίνα♥


Με αγάπη ένα υπέροχο καλοκαιρινό και συνάμα λιγάκι μελαγχολικό τραγουδάκι...

9 σχόλια:

  1. πλάκα κάνεις!
    έρχεσαι ηράκλειο;
    μαααααααααααααααααααααααααααα!
    τι τέλεια!
    από εδώ είσαι;
    =)



    εύχομαι να περάσεις υπέροχα γλυκούλα μου στην υπέροχη πόλη μας!
    κι αν θέλεις να συναντηθούμε,ευχαρίστως! =)

    τα φιλιάααααααααααα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως! Σας έρχομαι! χαχαχα!
      Από Ηράκλειο είσαι; Τέλεια! Θα το ήθελα πολύ να βρισκόμασταν!
      Δεν είμαι από εκεί, θα πάω διακοπές σε ένα φίλο και κάτι που λέει πως θα περάσω τέλεια!!
      Λοιπόν λοιπόν! Στείλε μου email με το που το δεις να σου πω λεπτομέρειες!

      Διαγραφή
    2. Τι χαζή! Ξέχασα να σου αφήσω το email!
      christina_kal_@hotmail.com
      Παρ'το για να το σβήσω κιόλας! :Ρ

      Διαγραφή
    3. ααααααα συγγνώμη!
      σήμερα το είδα!
      σου στέλνω mail!

      Διαγραφή
  2. Να περάσεις τέλεια Χριστινάκι:))
    Α! Να βγάλεις και φωτογραφίες να μας δείξεις!

    Πολλά φιλιά και ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φυσικά! Οι φωτογραφίες είναι αυτονόητες!!
      χαχαχα!
      Σ'ευχαριστώ Σερενάτα μου!
      Και σε εσένα καλές διακοπές!

      Διαγραφή
  3. Χριστίνα μου να περάσεις καλά, ξένοιαστα, και με την κατάλληλη δόση περιπέτειας!!

    Θα τα πούμε όταν γυρίσεις, εύχομαι ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ λατρεμένη Σιλένα!!
      Πολλά καλοκαιρινά φιλιά και από εμένα!
      Να περάσεις και εσύ υπέροχα!

      Διαγραφή

χμμ...