21/7/12

Μια καλοκαιρινή, θαλασσινή καλημέρα!!

Η θάλασσα - Ντίνος Χριστιανόπουλος 
Ἡ θάλασσα εἶναι σὰν τὸν ἔρωτα: 
μπαίνεις καὶ δὲν ξέρεις ἂν θὰ βγεῖς. 
Πόσοι δὲν ἔφαγαν τὰ νιάτα τους – 
μοιραῖες βουτιές, θανατερὲς καταδύσεις, 
γράμπες, πηγάδια, βράχια ἀθέατα, 
ρουφῆχτρες, καρχαρίες, μέδουσες. 
Ἀλίμονο ἂν κόψουμε τὰ μπάνια 
Μόνο καὶ μόνο γιατί πνίγηκαν πεντέξι. 
Ἀλίμονο ἂν προδώσουμε τὴ θάλασσα 
Γιατὶ ἔχει τρόπους νὰ μᾶς καταπίνει. 
Ἡ θάλασσα εἶναι σὰν τὸν ἔρωτα: 
χίλιοι τὴ χαίρονται – ἕνας τὴν πληρώνει.

28 σχόλια:

  1. μπαινεις, και δεν ξερεις αν θα βγεις..
    νομιζω πως ολοι μας ξερουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την απεύχεσαι την έξοδο όμως...
      τι να κάνουμε...έτσι είναι η ζωή...
      λένε εξάλλου πως κάθε έξοδος είναι είσοδος σε κάτι άλλο...

      Διαγραφή
  2. Η θυσία του ενός για το καλό του όλου!!Και μετά σου λένε ότι δεν υπάρχουν ανθρωποθυσίες!!Πφφ!!

    Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Deja-vu!! Μπορείς να φανταστείς πώς ένιωσα με το που μπήκα και βρήκα σχόλιό μου!!
      υ.γ. ελπίζω να κατάλαβες πως κάναμε πλάκα και να μην κρατάς κακίες!
      εντάξει, είσαι λίγο ανάποδος στις απόψεις σου αλλά δεν σε φοβάμαι...αν κάτσεις και στρωθείς και διαβάσεις περί κομμουνισμού και φιλελευθερισμού υπάρχει ελπίδα!!
      τα φιλιά μου λατρεμένε!

      Διαγραφή
    2. Όλα είναι σχετικά!!:Ρ

      ΥΓ:Το αντίθετο πρέπει να γίνει!!Μπορεί εγώ να μαι ανάποδος αλλά εσύ δε μελετάς επαρκώς!!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Πάλι θα αδειάσω το ΑΚ-47 μου!!!Πφφφ!!Πλήρωσε τουλάχιστον και εσύ και κάτι!:Ρ

      Διαγραφή
    4. Διακρίνω ένα ίχνος τσιγκουνιάς; :Ρ
      Να ξέρεις κύριε πως μια κοπέλα δεν πληρώνει ποτέ!
      Μόνο κάνει δώρα!

      Διαγραφή
    5. Όταν καθαρίζεις ένα κάρο άτομο τη βδομάδα ξεμένεις από στραγάλια!!:Ρ:Ρ

      Αν είναι να μου κάνεις δώρα τις σφαίρες που θα χρησιμοποιήσω κανένα πρόβλημα!!Ευπρόσδεχτο!!Να μου παραδοθεί!!:Ρ

      Διαγραφή
    6. Άσε ρε! Απαξιώ να απαντήσω!
      Φάε τα στραγαλάκια σου! χαχαχαχα!

      Διαγραφή
    7. Μου απάντησες όμως επομένως δεν απαξίεις,άρα συνεπώς και επομένως αναμένεις την εκτέλεση σου και εν γένει σουτ όταν ομιλώ και τα κεφάλια μέσα!:Ρ

      Δε τρώω εγώ τα στραγάλια,άλλοι τα τρώνε!!Τα μετταλικά στραγάλια μου πέφτουν βαριά!

      Διαγραφή
    8. Ναι, όντως...βαρυστομαχιάζουν!
      άααασε μας κνιτούλη! (;

      Διαγραφή
    9. Για αυτό να προμηθευείς φάρμακα για το βαρυστομάχιασμα!

      Επειδή τώρα ξέρω που περίπου μένεις πρόσεχε διότι αυτό είναι αιτία πολέμου!!Σταλινικό απολιφάδι δεν είμαι εγώ!

      Διαγραφή
    10. Αχ αυτό το χιούμορ σου! χαχαχαχα!
      casus belli κύριέ μου δεν είναι να σε παρομοιάζουν με τον Στάλιν (που ποτέ δεν το έκανα) , αλλά να ταυτίζεις το Στάλιν - έναν μόνο άνθρωπο - με μια τεράστια ιδεολογία από την οποία περάσανε και άλλοι πέρα από εκείνον!

      Διαγραφή
    11. Ποιο χιούμορ;;:Ρ

      Αυτό θα σου έλειπε για να κλείσει η ποινή σου!!:Ρ

      Ήταν η κυριαρχή τάση στο ΚΚΣΕ!!Επιπλέον το ΚΚΕ είναι ταυτισμένο με το Σταλινισμό,το λέει και το ίδιο,επομένως εγώ δε ταυτίζω οτιδήποτε με κάτι!Όσο για την ιδεολογία είναι τόσο ουτοπική όσο η αναρχία και επιπλέον στηρίζεται στη λανθασμένη αντίληψη του ιστορικού υλισμού.Επομένως όπως καταλαβαίνεις!

      Διαγραφή
    12. Τα παρατάω! Αν δεν μπορώ να σε συνετίσω εγώ, τότε αναρωτιέμαι ποιος θα μπορέσει!! Μωρέ θα βρεις κάποια στιγμή έναν άνθρωπο να σε στρώσει...ζω για αυτή τη μέρα! Και εγώ θα είμαι από μια μεριά να γελάω! :Ρ
      υ.γ. αν μου λες πως οι ιδεολογίες ακολουθούνται μονάχα από αιθεροβάμονες, τότε ok. Προτιμώ να ονειρεύομαι στο φως, παρά να σέρνομαι στα σκοτάδια! Τίποτα δεν γίνεται αν πρώτα δεν το ονειρευτείς... να το θυμάσαι αυτό!

      Διαγραφή
    13. Μεγάλη ιδέα για τον ευατό σου έχεις δεσποινίς!!:Ρ

      Γεροντικά ρούχα να πάρεις,ρομπίτσες και έτσι γιατί θα αργήσει αυτό!!:Ρ
      Γέλα με κάτι πιο πρακτικό!!:Ρ

      ΥΓ:Συ είπας!!Εγώ εν είπα ποτέ κάτι τέτοιο!!Εσύ τα λες αυτά!!Δεν είπα ότι οι ιδεολογίες ακολουθιούνται από αιθεροβάμονες,μιας και έτσι θα ακύρωνα τον ευατό μου!!Πρόσεξε καλύτερα το σχόλιο και μη βγάζεις προώρα συμπεράσματα!!Να το θυμάσαι αυτό!!:Ρ

      Διαγραφή
    14. Άσε ρεεεε! :Ρ
      Μιλά ο κατεξοχήν ρεαλιστής τώρα!! :Ρ

      Διαγραφή
    15. Οποτε θελω ειμαι και απο αυτό!!!:Ρ

      Διαγραφή
    16. Είμαι και πολυτεχνιτης και ερημοσπίτης!!:Ρ

      Διαγραφή
    17. Μα πάνω απ'όλα μετριόφρων!

      Διαγραφή
  3. Eτσι ειναι! Παιρνεις βαθια ανασα, κανεις τη βουτια και, η θα επιπλευσεις η θα πας στο βυθο.....
    Απεραντη η θαλασσα οσο κι ο Ερωτας!

    Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει όμως μερικές φορές να πνίγεσαι στα νερά του...
      Πολλά φιλιάκαι από εμένα! :)

      Διαγραφή

χμμ...