23/7/12

Κράτα με, ή αν δεν μπορείς απλά να με θυμάσαι..

Κράτα με σφιχτά στην αγκαλιά σου. Ίσα ίσα για να νιώσω. Έχω ξεχάσει πώς.
Κάνε με να πιστέψω ξανά στα παραμύθια πρίγκιπά μου. Έχω πάψει πια.
Κάνε με να σε ερωτευτώ, ζέστανε την ψυχή μου, γιατί νιώθω παγωμένη, και έχω ξεχάσει τι θα πει πάθος και αγάπη.
Τα πάντα είναι μάταια; Απλά ένα παιχνίδι μεταξύ μας; Τότε γιατί νιώθω πως χάνουμε και οι δύο;
Να με θυμάσαι τουλάχιστον. Να θυμάσαι πως υπήρχε κάποτε μια πριγκίπισσα που σου είχε χαρίσει τα πάντα απλόχερα. Ολόκληρο το βασίλειό της. Ποτέ δεν ζήτησε τίποτα ως αντάλλαγμα. Μονάχα να τη θυμάσαι…
Και εσύ την ξέχασες…
Γιατί; Γιατί η αγάπη δεν ήταν αρκετή;

Here I am, holding on to childhood's dream Standing on the balcony Waiting for someone to come and rescue me 

10 σχόλια:

  1. ομολογώ πως μπαίνω στο ιστολόγιό σου,
    ακούω το πρώτο κομμάτι στο playlist
    και ύστερα διαβάζω το άρθρο!



    εξαιρετικό κομμάτι και αυτό που έβαλες σήμερα,
    καθώς και η υπόλοιπη ανάρτηση!



    καλή σου νύχτα γλυκιά Χριστίνα♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκούλα! Σ'ευχαριστώ!
      Χαίρομαι που με επισκέπτεσαι και μου αφήνεις την καληνύχτα σου!
      Πολλά φιλιά και όνειρα γλυκά! (:

      Διαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=93fdS4v-rxA αφιερωμένο
    και πότε ήταν αρκετή..η αγάπη!όταν είχε χαθεί το παιχνίδι του έρωτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό να μου πεις...
      γλυκούλι το τραγουδάκι!♥
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω με τον Phantoma. Καλό βράδυ και στις 2!

      Διαγραφή
  3. Αυτές οι συνδέσεις με στικάκια είναι ταλαιπωρία!!
    Για κάποιο λόγο κατέρρευσε το adobe flash.
    Δε μπορώ ν' ακούσω τις μουσικές από τα blogs σας σήμερα.
    Το κείμενο Χριστινάκι με συγκίνησε πολύ....
    Φιλάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Σερενάτα μου!
      Το τραγούδι είναι των Rosebleed και λέγεται When the sun blows up.
      Άκου το αν φτιάξει το adοbe σου! :)
      Όσο για τα καλά σου λόγια, σ'ευχαριστώ!
      Πάντως εσένα σε άφησα σε διακοπές...γύρισες τελικά; (:
      Πέρασες ωραία;

      Διαγραφή
  4. Όμορφο το κείμενό σου, σε καταλαβαίνω να ξέρεις.=/
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! :)
      Και ευχαριστώ που πέρασες...
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

χμμ...