26/8/12

Τα μαργαριτάρια της κυρίας είναι ψεύτικα.
Ολόκληρη η κυρία είναι ψεύτικη.
Ολόκληρη η κυρία είναι φτιαγμένη από ψέμματα.
Τα χείλη μου...μήπως δεν είναι αρκετά κόκκινα τα χείλη μου;
Τα χείλη μιας κυρίας πρέπει να είναι κατακόκκινα. Φωτιά.
Τα ψέμματα μιας κυρίας πρέπει να είναι κατακόκκινα.
Τώρα; Είναι καλύτερα τώρα, δεν είναι;
Έλα, έλα να σου πω τι θα κάνουμε.
Θα παίξουμε ένα ζευγάρι. Ένα οποιοδήποτε ζευγάρι.
Εγώ θα είμαι η γυναίκα και εσύ ο άντρας. 
Και θα μ' αγαπάς και θα σ' αγαπώ.
Θα σε θέλω πολύ.

~Η Σαμάνθα και ο Μαξ στο βυθό της ασφάλτου


8 σχόλια:

  1. Πάλι με άγγιξες με την ανάρτηση σου χριστινάκι. καλό υπόλοιπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.youtube.com/watch?v=9yFcklaq2_0&feature=my_liked_videos&list=LLjNfCA02Sxyb-b2W31q06gw
      σου το αφιέρωσα με τη σειρά μου στο μπλογκ μου. εδώ θα μπορέσεις να το ακούσεις :) σε ευχαριστώ. νιώθω πως με στηρίζεις.

      Διαγραφή
    2. Από τα αγαπημένα μου κομμάτια! Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Και εγώ νιώθω πως επικοινωνώ με το blog σου και με εσένα...
      :)

      Διαγραφή
  2. Χριστινάκι μου λίγο παρανοικό είναι αλλά και πάλι
    ποιός ξέρει τι μπορεί να έχει κάποιος στο μυαλό του
    όταν γράφει?
    Αρχίζει με το ψέμα και καταλήγει πάλι στο ψέμα ...
    να θέλει μια ζωή ψέμα?

    Τα φιλιά μου και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές Λεβίνα μου είναι ευκολότερο ένα ψέμα από το να έρθουμε κατάματα με την αλήθεια...γι'αυτό την απευχόμαστε τόσο..
      Είναι ευκολότερο να σου χαϊδεύουν τα αυτιά.
      Καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  3. το κοκκινο ειναι ωραιο χρωμα, κριμα δεν ειναι να ειναι ψευτικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κρίμα είναι να γινόμαστε και εμείς ψεύτικες..
      χαλάμε τα πάντα..

      Διαγραφή

χμμ...